וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות למכבי חיפה? בלם אסטרה בדרך לצרפת

ולריקה גמאן צפוי לעבור לראן תמורת 1.4 מיליון יורו. הנשיא: "עדיין לא חתמנו וכרגע הוא בסגל לישראל. יהיה קשה שם"

בלם אסטרה ג'ורג'יו, ולריקה גמאן, נמצא בדרכו לראן הצרפתית וייתכן שהוא לא יפגוש את מכבי חיפה בשני משחקי פלייאוף העלייה לליגה האירופית. הירוקים יארחו את המשחק הראשון ביום חמישי הקרוב בשעה 19:30 ויתארחו ברומניה ב-29 באוגוסט.

גמאן בן ה-24 נחשב לשחקן הבכיר בסגל של אסטרה והוא חבר קבוע בסגל נבחרת רומניה בשנתיים האחרונות. על פי פרסומים ברומניה ובצרפת, אסטרה וראן הגיעו לסיכום על מעבר שלו תמורת 1.4 מיליון יורו - מה שיהפוך עסקת המכירה לגבוהה בהיסטוריה של המועדון (השיא הקודם עומד על כ-450 אלף יורו).

שחקן אסטרה ג'יורג'יו, ולריקה גמאן. GettyImages
השחקן המרכזי בחלק האחורי של הרומנים. גמאן/GettyImages

נשיא אסטרה, דינו גאורגה, אמר אתמול: "אנחנו נמצאים בשלב המו"מ. כרגע הכול דיבורים ושום דבר לא נחתם על הנייר. אם ולריקה יעזוב, נביא שחקן אחר במקומו, אבל נכון לעכשיו הוא יהיה בסגל למשחק בישראל. לא יהיה קל נגד מכבי חיפה. אני מקווה שנכבוש שער חוץ".

מי שלא מתלהב הוא אדריאן מיטיטלו, הבעלים של אוניברסיטטה קריובה שבה גמאן שיחק בעבר: "לגמאן הייתה הצעה קונרקטית מזניט סט. פטרסבורג לפני שנתיים, חבל שהוא הולך לקבוצה כמו ראן. בזמנו זניט היו מוכנים לשלם עליו 2.5-3 מיליון יורו, סכום שראן לא יכולה לשלם. גם אייאקס התעניינה בו. כנראה ש-1.4 מיליון יורו מספקים את אסטרה, אבל הערך של גמאן גבוה יותר".

אגב, גמאן הוא לא השחקן היחיד של אסטרה שעשוי להימכר בקרוב. למשחק בקרית אליעזר ביום חמישי אמורים להגיע סקאוטים של גרויטר פורת מליגת המשנה בגרמניה, זאת במטרה לעקוב אחרי הקשר ההתקפי קונסטנטין בודסקו שכבש מתחילת העונה 10 שערים ובישל 5 נוספים ב-10 משחקים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully