וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "אם לא נהיה זהירים בהגנה, אסטרה תביך אותנו"

20.8.2013 / 17:19

בנאדו הציג לשחקני מכבי חיפה את הנתונים נגד ונטספילס: 500 מסירות ו-65 אחוזי החזקה בכדור. קינן ואבוקרט חתמו רשמית

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

בצל ההחלטה שלא לכלול את הקשר סינטאיהו סלליך בסגל למשחק נגד אסטרה ג'ורג'יו הרומנית במשחק הראשון בשלב פלייאוף העלייה לליגה האירופית ביום חמישי, המאמן אריק בנאדו ערך לשחקני הקבוצה אסיפה ראשונה לקראת המשחק.

בנאדו הקרין את קלטת המשחק האחרון מול ונטספילס הלטבית ואמר לשחקנים: "מסרנו מעל 500 מסירות במשחק האחרון שלנו, אלה נתונים של קבוצה ברמה עולמית. כמו כן, החזקנו 65 אחוז בכדור. במשחק ליגה אירופית זה הרבה מאוד. הייתי מרוצה כי בעטנו לשער מעל 20 בעיטות, הרמנו את הכדור לרחבה יותר מ-30 פעמים. אלו נתונים טובים. בוידאו תראו קטעים טובים, הגנתית והתקפית. תמשיכו בדרך הזאת".

חדשות טובות למכבי חיפה? בלם אסטרה בדרך לצרפת

נשיא אסטרה יודע: "יהיה קשה מאוד בישראל"

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מזלזל לרגע בקבוצה הרומנית. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בהמשך, המאמן התייחס גם ליריבה. "הקבוצה הרומנית טובה מאוד. הם עושים משחקי מעבר מאוד מהירים, החלק ההתקפי שלהם חזק, אבל חלק מהשחקנים לא עושים הגנה. אולי זאת נקודת התורפה שלהם. מצד שני, זה יכול להיות יתרון בשבילם כי אם לא נהיה זהירים בהגנה, הם יחטפו לנו כדורים ונישאר דלילים מאחור. זה יכול להביך אותנו".

אפרופו סלליך, גם אתמול באימון השחקן התבקש להתאמן בצדי המגרש בעת התרגול הטקטי. אייל גולסה ממשיך להתאמן קשה מאוד ויחזור לסגל. בסביבתו של השחקן לא פוסלים אפשרות שייצא ברגע האחרון לאירופה, אבל במכבי חיפה מאמינים שהקשר יסכם בקרוב על חוזה לשלוש עונות.

דקל קינן ורן אבוקרט חתמו היום רשמית על חוזה לשלוש שנים בקבוצה לאחר שתנאיהם הכספיים נסגרו מוקדם יותר במהלך הפגרה.

* בלם אסטרה ג'ורג'יו, ולריקה גמאן, נמצא בדרכו לראן הצרפתית, אך על פי התקשורת הרומנית צפוי לשחק נגד מכבי חיפה בשני משחקי פלייאוף העלייה לליגה האירופית. גמאן בן ה-24 נחשב לשחקן הבכיר בסגל של אסטרה והוא חבר קבוע בסגל נבחרת רומניה בשנתיים האחרונות. אסטרה תקבל תמורתו 1.4 מיליון יורו.

* היום ייערך הטקס הרשמי הראשון באיצטדיון סמי עופר: האמן הסיני הנודע יאו יואן יסיר את הלוט מ"פסל השלום העולמי" ברחבת האצטדיון העירוני החדש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסל השלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully