וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ערן זהבי החלים מהפציעה וישחק נגד עכו

19.8.2013 / 12:33

הקשר שנעדר גם ממשחק הנבחרת, יהיה כשיר לפתיחת העונה בליגת העל. שחקן: "למדנו לא לזלזל בשום קבוצה, נגיע מוכנים"

מכבי תל אביב הייתה אמורה להיות בשיא ההכנות לקראת משחק הבית מול פאוק סלוניקי, שהיה מתוכנן ליום חמישי הקרוב במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית, אולם בסופו של דבר היא קיבלה הודעה רשמית מאופ"א, על כך שהיא מעפילה רשמית לשלב הבתים היוקרתי, בעקבות השעייתה של מטאליסט חארקוב האוקראינית והחזרתה של פאוק למסלול מוקדמות האלופות.

כעת יכולים הצהובים להתכונן בראש שקט לקראת משחק החוץ מול הפועל עכו במסגרת מחזור פתיחת העונה בליגת העל, שיערך ביום שבת הקרוב באצטדיון "טוטו" בעכו.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
כשיר לעכו. ערן זהבי/ברני ארדוב

המאמן הפורטוגלי פאולו סוזה, שרשם ארבעה משחקים במסגרת האירופית, יעשה בשבת את הבכורה שלו בליגה המקומית ויפתח יחד עם הקבוצה במסע הארוך להגנה על תואר האליפות. סגל מלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן, כאשר בקבוצה ניצלו את השבוע האחרון לתת מנוחה ולהוריד בעומסים למספר שחקנים ביניהם ראדה פריצה וטל בן חיים שסחבו פציעות קלות. הקשר ערן זהבי שסבל מפציעה באגן ואף שוחרר מסגל הנבחרת בשבוע שעבר בשל אותה פגיעה, חזר לאימונים מלאים וגם הוא צפוי להיות כשיר לקראת המשחק בעכו.

"אנחנו שמים עכשיו את אירופה בצד ומתכוננים בשיא הרצינות למשחק נגד עכו", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "במקום שיהיו לנו שלושה משחקים בתוך שבוע (צמד מול פאוק והמשחק בעכו, ר"ב) אנחנו יכולים להתכונן כמו שצריך למשחק בעכו. למדנו לא לזלזל בשום קבוצה, ונצטרך לבוא מרוכזים ומוכנים כדי לפתוח ברגל ימין את העונה", הוסיף השחקן. ביום שישי תקיים הקבוצה אימון בצהריים ומיד לאחריו תצא לבית מלון בצפון, בו תשהה עד למועד המשחק בשבת.

בתוך כך, התבשרו במועדון כי עונש ההשעייה ממשחק אחד שהוטל על הקשר גל אלברמן באירופה, בגין צבירת שלושה כרטיסים צהובים בוטל, וזאת בשל העובדה שספירת הצהובים מתאפסת כאשר מעפילים לשלב הבתים, כך שהקשר הוותיק יעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק הראשון בשלב הבתים שיערך ב-19 בספטמבר. הגרלת הבתים תיערך ב-30 באוגוסט בשוויץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעמוד לרשות סוזה במשחק הראשון בליגה האירופית. אלברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully