וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון תנפיק מנוי הפוך ללא תשלום

ניסוי מעניין לקבוצה של רפי כהן: מנויים יחויבו רק אם לא יגיעו למשחקים. המאמן במסע"ת פתיחה העונה: "יש קבוצה איכותית"

עירוני רמת השרון ערכה הבוקר (שני) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת פתיחת העונה. המאמן רפי כהן התייחס לציפיות מהסגל שלו, אליו צירף הקיץ את מיכאל זנדברג, אורי שטרית, קני סייף, אלכסנדר דג'וקוביץ', אבי סטרול ודלה ימפולסקי.

בפתיחת מסיבת העיתונאים הודיעה הקבוצה על ניסוי מעניין שייערך העונה על מנת למשוך מנויים, במסגרתו יונפק לכ-100-200 אוהדים מנוי הפוך. אותם אוהדים יקבלו את המנוי ללא תשלום, בתמורה להתחייבות להגיע לכל משחקי הבית, ויחוייבו בתשלום רק עבור משחקים אליהם לא יגיעו.

רפי כהן מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
"לכל מועדון יש את ה-DNA שלו". רפי כהן/מגד גוזני

"לשמחתי היום נמצאת ברמת השרון קבוצה שבעיניי היא טובה ואיכותית, ויותר חשוב משפחתית", אמר כהן במסיבת העיתונאים. "לכל מועדון יש את ה-DNA שלו, ולכן הקפדנו לקלוט שחקנים שיהיו חלק מהמערכת ומהמועדון. רמת השרון הוכיחה בשנתיים האחרונות שיש לה את היכולות המקצועיות כדי לשרוד ולעשות עונות טובות בליגת העל, והייתה קבוצה לגיטימית וטובה, ונרצה לשמור על זה גם בעונה הזאת".

מיכאל זנדברג הוסיף: "השחקנים מאוד מתרגשים לקראת העונה שבפתח, באופן אישי אני פותח עונה 17 בליגת העל וזה די מרגש. אני חושב שלא יכולתי לבחור מועדון טוב יותר מזה כדי להתחיל את העונה הזו. קיבלו אותי בצורה הכי טובה שקיבלו אותי אי פעם, אני מקווה שאוכל מהצד שלי לעזור למועדון לתקוע יתר בליגה ולהציג כדורגל אטרקטיבי, אני חושב שיש לנו את הכלים לעשות את זה".

היו"ר רפי יצחק אמר: "זה לא נוח לנו כל הסיפור עם הטוטו, מניח שנסתדר עם הסוגיה הזאת. התקציב ירד מ-11.7 מיליון ל-10 מיליון, ובשלב הראשון לא כל השחקנים יעברו בבקרה, יכול מאוד להיות שנעביר רק 19 שחקנים.מבחינת ההתאחדות אמרו לנו שנקבל את ה-1.4 מיליון, ויש דלתא שאמור להגיע גם מהטוטו".

מיכאל זנדברג שחקן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
"קיבלו אותי בצורה הכי טובה שקיבלו אותי אי פעם". מיכאל זנדברג/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully