וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה אזרנקה זכתה בטורניר סינסינטי

הבלארוסית הפתיעה את סרינה וויליאמס במגרשה הביתי עם 6:7,2:6,6:2 והשיגה תואר 17 בקריירה: "הרגשה מדהימה"

ויקטוריה אזרנקה זכתה הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר סינסינטי היוקרתי אחרי ניצחון מרשים על האמריקאית המדורגת 1 בעולם סרינה וויליאמס 6:7,2:6,6:2.

אחרי הזכייה הצפויה של נדאל בטורניר הגברים, סרינה הייתה פייבוריטית מול הקהל הביתי שלה ומול טניסאית אותה היא ניצחה ב-12 מתוך 14 המפגשים האחרונים בין השתיים. המשחק החל גם בצורה רעה מאוד עבור הבלארוסית שהובסה ללא תנאי במערכה הראשונה שארכה ב-26 דקות בלבד, אבל דווקא במערכה השניה סרינה איבדה ריכוז וביצעה 26 טעויות בלתי מחוייבות בדרך להפסד חלק במערכה השניה. במערכה השלישית אזרנקה הציגה קור רוח ולמרות ששמטה נקודת משחק במצב של 5:6 לזכותה, היא הצליחה להתעשת ולנצח בשובר שיוויון של המשחקון ה-13 במערכה, בדרך ל-1:2 במשחק כולו.

ויקטוריה אזרנקה טניסאית. רויטרס
"היה מאבק קשה, אני מאושרת". אזרנקה עם הגביע/רויטרס

"זה ניצחון ענק עבורי, היה משחק מצוין", אמרה אזרנקה לאחר המשחק והוסיפה: "הדבר הכי חשוב עבורי היה לעשות התאמות אחרי המערכה הראשונה הלא טובה שלי. ממש התעליתי במשחק הזה, זה היה מאבק קשה, סרינה היא יריבה חזקה מאוד ואסור לעשות מולה טעויות, אני שמחה מאוד על הניצחון הזה".

הניצחון של אזרנקה בסינסינטי הקנה לה זכייה שלישית השנה בתואר WTA ותואר 17 בסך הכל בקריירה. זה גם היה ניצחונה השני בלבד של הבלארוסית על טניסאית המדורגת 1 בעולם. הפעם הקודמת שהיא עשתה זאת הייתה מול סרינה וויליאמס בגמר טורניר מיאמי ב-2009.

סרינה וויליאמס טניסאית. רויטרס
לא היה היום שלה. סרינה וויליאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully