וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה את לאציו 0:4 וזכתה בסופרקאפ

הגברת הזקנה הפציצה שלישייה בין הדקות 52 ו-56. פוגבה, קייליני, ליכשטיינר וטבס כבשו. 0:4 לאינטר על צ'יטאדלה

שחקן יובנטוס חוגגים. GettyImages
חגיגה בלתי רגילה. שחקני יובנטוס צוהלים/GettyImages

תגידו מזל טוב ליובנטוס, שחגגה הערב (ראשון) תואר ראשון לעונת 2013/14 באיטליה. הגברת הזקנה דרסה את לאציו 0:4 במשחק הסופרקאפ שנערך באולימפיקו, ושלחה איתות גדול לכל יריבותיה בארץ המגף: האלופה, כך זה נראה, לא תסתפק בדבר מלבד שמירה על התואר.

אנטוניו קונטה העלה את קרלוס טבס ומירקו ווצ'יניץ' בחוד. בדקה ה-21 נפצע קלאודיו מרקיזיו והוחלף על ידי פול פוגבה, שחיכה שתי דקות כדי לבעוט כדור שטוח מתוך הרחבה כדי לקבוע 0:1. זו היתה גם תוצאת המחצית, אולם במחצית השניה הגיע הבליץ הגדול של האלופה, בדמות שלושה שערים תוך ארבע דקות: בדקה ה-52 התקפה מתפרצת הסתיימה בבישול של סטפן ליכשטיינר לג'ורג'יו קייליני, שהמשיך בנגיעה אחת פנימה. שתי דקות חלפו, וליכשטיינר עבר לתפקיד המבקיע, כשסיים עוד התקפה מהירה עם בעיטה חכמה עם חלק החיצון של הנעל וקבע 0:3 אדיר. את הדובדבן על הקצפת הניח טבס, שהיה במקום הנכון ברגע הנכון בדקה ה-56, וניצל בישול של פוגבה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

שחקן יובנטוס קרלוס טבס. GettyImages
קבע את תוצאת המשחק. טבס/GettyImages

רביעייה גם לאינטר

אינטר פתחה היום (ראשון) רשמית את עידן וולטר מצארי עם ניצחון קליל 0:4 על צ'יטאדלה מליגת המשנה בסיבוב השלישי בגביע האיטלקי. אינטר שהייתה הקבוצה הבכירה ביותר בסיבוב הנוכחי, לא התקשו לעיני 17,300 צופים בסן סירו. היא שיחקה בשלב כל כך מוקדם בגלל שהיא סיימה במקום התשיעי בלבד בעונה שעברה. בסיבוב הבא כבר תשתתפנה יתר הקבוצות "הבכירות" בארץ המגף.

המגן-קשר ג'ונתן כבש בדקה ה-18 את השער הראשון של אינטר לעונת 2013-14 ו-12 דקות לאחר מכן רודריגו פלאסיו הגיע למצב קורץ, אבל הוכשל על ידי סימונה פקוריני ברחבה. האחרון הורחק ופלאסיו עצמו תירגם את הפנדל להכפלת היתרון. הארגנטינאי השלים צמד וקבע 0:3 בדקה ה-59 והבלם אנדראה ראנוקיה חתם את התוצאה אחרי כדור קרן בדקה ה-63. 0:4 בסיום. חלוץ הרכש מאורו איקרדי נפצע לקראת הסיום וצלע החוצה ואינטר סיימה בעצמה את המשחק ב-10 שחקנים. הנראזורי מקווים שהפציעה של הארגנטינאי הצעיר לא חמורה.

במשחק נוסף:

אטאלנטה - בארי 0:3
לאטאלנטה: מרקו ליבאייה (7, 31), ג'וזפה דה לוקה (75).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן אינטר רודריגו פלאסיו. GettyImages
בקלי קלות. פלאסיו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully