וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד גברה על בראונשווייג 1:2

הופמן (75) ורויס (86) המחליפים סידרו לסגנית האלופה ניצחון על העולה החדשה. שהר לא שותף ב-2:2 של הרטה מול נירנברג

אחרי הניצחונות של באיירן מינכן ולברקוזן אתמול (שבת), נמשך המחזור השני בבונדסליגה כשבמוקד ניצחה בורוסיה דורטמונד את בראונשווייג. במשחק שהחל מוקדם יותר, נפרדו נירנברג והרטה ברלין ב-2:2 דרמטי. בן שהר שוב לא נכלל בסגל ויחכה להזדמנויות שלו בהמשך העונה.

שחקני בורוסיה דורטמונד, נורי שאהין, יונאס הופמן, רוברט לבנדובסקי. רויטרס
עדיין עם מאזן מושלם. לבנדובסקי. שאהין והופמן/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - בראונשווייג 1:2

אחרי ההצגה במחזור הראשון, השיגה סגנית האלופה ניצחון נוסף אך הפעם נאלצה לעבוד קשה מאוד עבורו, דווקא מול העולה החדשה. דורטמונד נאלצה לחכות 75 דקות עד השער הראשון, כשיונאס הופמן, שהחליף שבע דקות קודם לכן את פייר אמריק אובמיאנג, ביצע דאבל-פס נהדר עם מאטס הומלס ובנגיעה אחת כבש מתוך הרחבה וקבע 0:1. מחליף נוסף, מרקו רויס, הכפיל ל-0:2 מהנקודה הלבנה בדקה ה-86, כאשר כל שנותר לאורחת לעשות היה לצמק מראשו של קווין קרנץ בדקה ה-89.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד מול פרנקפורט. רויטרס
קשה, אבל בסוף זה הגיע. לבנדובסקי/רויטרס

נירנברג - הרטה ברלין 2:2

בן שהר ממשיך להתייבש בהרטה ברלין וכמו במחזור הראשון לא נכלל בסגל, אבל הקבוצה שלו, שעלתה רק הקיץ לבונדסליגה ממשיכה לעשות עבודה טובה למרות ששמטה ניצחון ממש בדקות הסיום ואחרי ה-1:6 במחזור הפתיחה על פרנקפורט, יכולה בהחלט להיות מרוצה.

דווקא נירנברג פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ליתרון ראשון בזכות שער של ג'וסיף דרמיץ' החלוץ השוויצרי שכבש בדקה ה-40. סמי אלגויי, החלוץ הטוניסאי של הרטה היה זה שכבש את השיוויון אחרי שעה של משחק והחזיר את הרטה לעניינים. בדקה ה-78 השלימה הרטה את המהפך בזכות שער מהנקודה הלבנה של רוני, החלוץ הברזילאי הנהדר שלה, אך שער דרמטי של הירושי קיוטאקה היפני בדקה ה-89 קבע חלוקת נקודות בסיום. הרטה עלתה למקום החמישי בזכות התיקו הזה, נירנברג נותרה במקום ה-11.

שחקני הרטה ברלין חוגגים. Alex Grimm, GettyImages
חגגו מוקדם מדי. שחקני הרטה/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully