וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוזון מושלם, רביעייה לקדוסי, אוואט הובס

ניצחון ליגה רביעי ברציפות לסטנדרד, 0:1 על לובן. חלוץ לוזאן להט ב-0:7 על קורנול בגביע. מאיורקה הפסידה לסבאדל 4:0

גיא לוזון שמר על מאזן מושלם כמאמן סטנדרד ליאז' לאחר שהוביל את קבוצתו לניצחון ביתי 0:1 על לובן מהתחתית. לאחר מחצית חלשה מאוד, נגח לודוביק בויסאנס לשערו הוא לאחר כדור קרן. הניצחון החזיר את סטנדרד למקום הראשון עם 12 נקודות מ-12 אפשריות והיא עדיין לא ספגה שער חובה במשחקי הליגה. טל בן חיים ודודו ביטון נותרו על הספסל של לוזון ולא שותפו.

רובין קאזאן השיגה היום (ראשון) תוצאת תיקו רביעית בחמשת מחזורי הפתיחה ברוסיה, כשסיימה את משחק החוץ שלה מול המוליכה ספרטק מוסקבה ב-0:0. ביברס נאתכו שיחק 90 דקות, אבל לא הצליח למנוע מקבוצתו משחק שלישי ברציפות ללא שערים. קאזאן עלתה זמנית למקום החמישי עם שבע נקודות, בעוד לספרטק החזקה יש 11 במקום הראשון.

אלמוג כהן פתח בהרכב ושיחק 80 דקות בהפסד קבוצתו אינגולשטאט 1:0 למינכן 1860. בכך, המשיכה הקבוצה בפתיחת העונה האיומה שלה עם ארבעה הפסדים רצופים בארבעת מחזורי הפתיחה של הבונדסליגה השנייה. שער עצמי של הברזילאי רוז'ר בדקה ה-48 הכריע את ההתמודדות לטובת המארחים במשחק שהתקיים באליאנץ ארנה.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
מי יעצור אותו? לוזון/GettyImages

דודו אוואט ומאיורקה פתחו את דרכם בליגת המשנה בספרד עם תבוסה כואבת 4:0 לסבאדל. קצת יותר מ-3,000 צופים ראו את כריסטיאן (צמד) קרלוס הרננדס, ואניבל סורדו מכניעים את השוער הישראלי בזה אחר זה. אוואט השלים 90 דקות משחק, בעוד תומר חמד הפצוע לא נכלל בסגל.

מי שנהנה מערב נהדר הוא אוהד קדוסי. החלוץ חגג שערי בכורה בשוויץ עם רביעייה נפלאה ב-0:7 של לוזאן על קורנול החובבנית בסיבוב הראשון של הגביע. קדוסי פתח בהרכב וכבש בדקות 33, 45, 48 ו-53 ועזר לקבוצתו, שבליגה שקועה עמוק במקום האחרון וכבשה רק שער אחד בחמישה משחקים, לדלג בקלות לסיבוב הבא.

רמי גרשון שיחק 90 דקות בתבוסה הביתית של ואלסנד בוורן 3:0 נגד האלופה אנדרלכט. סשה קלייסטן (74), פרנק אצ'מפונג (82) וגיום ז'ילה (90) כבשו עבור אנדרלכט. חנן ממן לא נכלל בסגל של בוורן.

שחקן בני סכנין, אוהד קדוסי. אדריאן הרבשטיין
לוהט. קדוסי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully