וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן שוב הובכה

האלופה עדיין ללא ניצחון וחילצה בשיניים 1:1 מאז'קסיו אחרי שוויון דרמטי של קבאני (86). 1:4 גדול למונאקו על מונפלייה

המחזור השני בצרפת התחיל כבר ביום שישי בערב, אבל הוא הגיע לסיומו רק היום (ראשון) עם שלושה משחקים כשמי שפתחה את המחזור היא קבוצת הכוכבים של מונאקו שהתפוצצה עם 1:4 ביתי על מונפלייה בזכות שלושער של עמנואל רבייר המצוין. רדאמל פלקאו פתח את החגיגה בפנדל. האלופה המיליארדרית פ.ס.ז' נעלה את המחזור עם משחק בית נגד אז'קסיו, אבל היא ממשיכה לגמגם ועדיין ללא ניצחון אחרי 1:1 נגד אז'קסיו כשאדינסון קבאני מנע הפסד עם שער שוויון דרמטי בדקה ה-86. לוריין ניצחה 1:2 את נאנט.

עמנואל רבייר שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
הצגה גדולה ושלושער. ריבייר במרכז/רויטרס

מונאקו - מונפלייה 1:4

רדאמל פלקאו ממשיך לכבוש אחרי רכישת הענק שלו מאתלטיקו מדריד והיום הבקיע שער ליגה שני בשני משחקים עבור מונאקו, אבל מי שגנב ממנו את ההצגה היום היה עמנואל ריבייר. פלקאו כבש בדקה ה-18 בפנדל אחרי שלוקאס אוקמפוס הוכשל הרחבה, בן ארצו ויקטור מונטאניו השווה בדקה ה-24 וכאן התחילה ההצגה של ריבייר. החלוץ שהגיע מטולוז כבש בדקות 44, 58 ו-80 והעניק לקבוצה מהנסיכות ניצחון שני העונה, אחרי שבמחזור הפתיחה היא ניצחה גם בבורדו. הניצחון הזה הצמיד את מונאקו לליון, מארסיי וסנט.אטיין עם שש נקודות משני מחזורים.

שחקן פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני. רויטרס
הציל את האלופה ממבוכה. קבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן - אז'קסיו 1:1

מעט מאוד אנשים חשבו שמעידה נוספת של האלופה תגיע בשלב כל כך מוקדם ואחרי שני מחזורים פריס סן ז'רמן עדיין ללא ניצחון. הקבוצה של לורן בלאן הייתה אמנם טובה יותר בפארק דה פרינס מהיריבה הצנועה, אבל זה לא הספיק לה כדי לחגוג ניצחון ביתי ראשון העונה. בלאן פתח עם שלל הכוכבים, אבל חאבייר פסטורה, אדינסון קבאני וזלאטן איברהימוביץ' החמיצו בלי הפסקה.

זה התחיל כשבדקה השביעית זלאטן בעט כדור חופשי מ-20 מטרים שפגע בחומה ונעצר אצל השוער. שתי דקות לאחר מכן האורחים כבר הענישו עם שער משלהם כאשר בנואה פדרטי קיבל כדור ממהדי מוסטפה והפציץ עם בעיטה מסובבת מחוץ לרחבה שנכנסה פנימה. אלא שמאותו שלב הייתה קבוצה אחת על המגרש ולמרות זאת הפריסאים פשוט לא הצליחו להבקיע. בדקה ה-24 היה זה מקסוול שנעצר, עשר דקות לאחר מכן זה היה זלאטן שבעט מהאוויר אבל הכדור שלו נהדף החוצה ובדקה ה-48 גם קבאני פספס הזדמנות בנגיחה מסוכנת.

החזקת הכדור סימנה שליטה מוחלטת של האלופה שחצתה את גבול 80 האחוז והמארחים בעטו למעלה מ-30 פעם לשער, כשבסופו של דבר השליטה הזו השתלמה להם כשארבע דקות לסיום הרווין אוגננדה הזין את קבאני בכדור מצוין, והחלוץ האורוגוואי השתחרר מהשמירה והפציץ עם בעיטה על סף הרחבה שנכנסה פנימה. הפריסאים המשיכו ללחוץ ודקה בתוך תוספת הזמן טיאגו סילבה הפציץ את המשקוף עם כדור אדיר.

לוריין - נאנט 1:2

ללוריין: ונסן אבובאקר 39, ז'רמי אליאדייר 61. לנאנט: אוליבייה וניו 17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully