וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה של שאראס על פרשת דרכים: "כרגע הכל אפשרי"

בגיל 37, אחד מגדולי שחקני אירופה ללא קבוצה. עכשיו הוא מדבר על האכזבה מברצלונה ("ברור שהייתי רוצה להישאר, המאמן לא רצה"), על השאיפות ("רוצה לשחק עוד עונה או שתיים"), ועל הציפיה להצעה הנכונה ("יש לי כמה, לא מתכוון לחשוף אותן")

שאראס נמצא בעיצומה של פרשת דרכים. בגיל 37, ללא קבוצה ולאחר עונה חלשה למדי, הרכז הנפלא מתאמן בימים אלה עם ברצלונה ששיחררה אותו מרצונה רק לפני כמה שבועות ומנסה לשמור על כושר. הוא כבר הספיק לסרב להצעה ממכבי תל אביב ועל פי דבריו לעוד כמה הצעות נוספות ושוקל את צעדיו הבאים. האם לפרוש? האם לחזור לליטא? להישאר בספרד? עונת היורוליג הולכת ומתקרבת, ובראיון לאתר הקטלאני "אל מונדו דפורטיבו" הליטאי מתקשה להסתיר את אכזבתו מהעובדה שלא נשאר בברצלונה.

שרונאס יאסיקביצ'יוס שחקן ברצלונה. Jose Louis Suralles, GettyImages
קריירה על פרשת דרכים. שאראס/GettyImages, Jose Louis Suralles

"ברור שהייתי רוצה להישאר, אבל אני מקצוען ומעולם לא דיברתי עם ההנהלה וניסיתי לשכנע אותם לצאת נגד ההחלטות של המאמן. היו לי כל מיני מחשבות לגבי הקריירה, אבל הגעתי להחלטה שאמשיך לשחק. אני זקוק למעט מנוחה ולכן לא אופיע ליורובאסקט עם נבחרת ליטא, אנצל את הזמן הזה כדי לבלות בחיק משפחתי, אבל אני מאמין שאמשיך לשחק עוד עונה או אפילו שתיים. לאן מועדות פניי? יש לי כמה וכמה הצעות, אני לא מתכוון לגלות אם הן מקבוצות ספרדיות או לא, אבל הכל אפשרי".

לאחרונה עלתה האפשרות ששאראס ישוב לז'לגיריס, קבוצת נעוריו. נשיא האלופה הליטאית העביר לשאראס רמז עבה ואמר בשבוע שעבר בראיון: "הדלת עבורו תמיד פתוחה. למי אכפת שהוא בן 37? הוא עדיין משחק כמו נער, ויש לו בדיוק את אותה התשוקה שבערה בו בתחילת דרכו. אומנם ברצלונה לא חידשה את חוזהו, אבל הוא מרגיש טוב מבחינה פיסית".

בימים האחרונים אף גוברות השמועות כי ז'ליקו אוברדוביץ', שאימן את שאראס בפנאתינייקוס והפך לאחד מחביביו, ינסה להחזיר את הליטאי לפנרבחצ'ה אולקר.

  • עוד באותו נושא:
  • שאראס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully