וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה פוצ'יוולי: העונה הרגילה תוכרע בפוטו פיניש

נגב אילת נפגשה עם תל-יה אירועים בקרב על הכרטיס לפיינל פור. אריות גורדון ווילדה חייע במאבק ישיר על הישרדות בליגה

הליגה מתקרבת לסיומה וריח מאבקי הסיום כבר באוויר. רגע לפני שהקבוצות החזקות בליגה ילכו להתמודדות על האליפות בפיינל פור, נותר עוד מקום אחד פנוי, עליו התחרו נגב אילת ותל-יה אירועים במשחק המרכזי של המחזור. מהצד השני, קבוצות אמצע הטבלה שילכו להצלבה לא רוצות להסתבך ולהסתכן בירידה לליגת המשנה. כך נפגשו הברווזים האהודים עם סאן אנד ניקה, שהבטיחה את מקומה בפיינל פור. הברווזים עלו העונה לליגה הראשונה והם יעשו הכול כדי להישאר. מזג האוויר היה רותח כיאה לאמצע חודש אוגוסט, אך זה לא משהו שבקבוק קורונה צונן לא יפתור. הכול היה מכן והמחזור העשירי יצא לדרך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופעת אורח מרהיבה. שלום מיכאלשווילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשחק המרכזי והחשוב ביותר של המחזור ה-10 נפגשו נגב אילת ותל-יה אירועים. שתי הקבוצות עם מאזן דומה ויכולת טובה, רוצות את המקום לפיינל פור לאחר ששלוש קבוצות כבר הבטיחו את מקומם. ניצחון של תל-יה במשחק יכול להשוות את מספר הנקודות של שתי הקבוצות ולפתוח את ההתמודדות של תל-יה על מקום בפיינל פור. תל-יה עשו ככל הנראה שיעורי בית, באו ממוקדים וניצחו את המשחק 0:2. כעת יש להם מספר נקודות זהה לזה של נגב אילת ואם ינצחו במשחק הבא, במחזור האחרון, הם יזכו להיכנס לפיינל פור. על חשבון נגב אילת.

במשחק הראווה בין לוכדי הנחשים לוילדה חייה הגיע שלום מיכאלשווילי להופעת אורח בקבוצת הנחשים במקומו של דודו טובי. הנחשים שלא הפסידו אפילו מערכה אחת העונה לא התקשו והתרכזו בתרגילים וירטואוזיים כדי לגרור תשואות מהקהל הנלהב שקיבל תצוגת פוצ'יוולי מרהיבה, מצידם של הנחשים לפחות. שלום ומראדונה הפציצו בשקאטקים וניצחו 0:2 קליל שהרים את האווירה לשמיים.

קבוצת הברווזים שהגיעה מהליגה השנייה מאוד רוצה להישאר והמחזור ה-10 סידר לה מפגש עם קבוצת הצמרת סאן אנד ניקה שכבר הבטיחה את מקומה בפיינל פור. הברווזים לא עשו להם חיים קלים ונלחמו עד טיפת הקורונה האחרונה. המערכה השנייה הייתה מותחת במיוחד ולאחר שהברווזים השוו ולקחו אותה להארכה ראשונה כבר חשבנו שנראה מהפך ונלך למערכה שלישית. הארכה אחת הובילה לאחרת והמערכה הפכה למלחמת התשה בין הקבוצות עד שלבסוף סאן אנד ניקה ניצחו. הברווזים המתוסכלים הפסידו 0:2 וינסו להציל את כבודם במחזור האחרון.

במשחק האחרון נפגשו יהלומי גורדון וסנטוס לקרב תחתית שהמפסידה ביניהם תרד ליגה ללא קרב נוסף במשחקי ההצלבה. יהלומי גורדון הראו עליונות ולמרות שסנטוס הפגינו נחישות במערכה השנייה היהלומים גרפו שתי נקודות עם ניצחון 0:2. את המשחקים שפטו בוריס אמויאב ושלומי מוכתרי שנחת היישר מליכטנשטיין עם תואר של שופט בינלאומי בכדורעף חופים.

המחזור ה-11 והאחרון בעונה יתקיים לאחר פגרה של שבת אחת, בעוד שבועיים, בתאריך 31.8 בין השעות 15:00 עד 19:00 בנמל תל אביב. הכניסה חופשית.

Please upgrade your browser to view HTML 5 content

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully