וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ריימס: "מקווה שאלירן עטר יקבל מזה ביטחון"

פורנייה שבע רצון מיכולתו של הישראלי שבישל ב-1:2 על ליל. התקשורת בטולוז: "בן בסט היה אחראי למחצית ה-1 החיובית"

המחזור השני בליגה הצרפתית נפתח נמשך אתמול (שבת) עם יכולת מעודדת לנציגים הישראלים: אומנם מאור מליקסון שפתח את העונה היטב נותר על הספסל ושיחק 12 דקות בלבד ב-2:0 של ולנסיין על באסטיה, אך עבור שני הישראלים הנוספים עבר ערב מוצלח למדי. עדן בן בסט נכנס להילוך גבוה וכבש את שערו הראשון העונה ב-1:1 של טולוז מול בורדו, ואלירן עטר פתח לראשונה בהרכב ריימס וענה בבישול ב-1:2 המרשים על ליל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתחיל להרגיש בבית. עטר/מערכת וואלה, צילום מסך

עטר פתח את המשחק בסערה ובדקה השמינית בישל לקשר מאדס אלבק את השער הראשון שמסר כדור שטוח מכדור חופשי לדני, שהמשיך פנימה. בריימס התלהבו מעטר ואלבק, גם הוא שחקן רכש טרי, והעניקו להם מחמאות בסיום. באתר הצרפתי "ספורט 24" ציינו את עטר לטובה וכתבו כי הוא אחד משחקני המשחק: "שני שחקני הרכש של ריימס, אלירן עטר ומאדס אלבק, פתחו בהתלהבות והעניקו רוח גבית לקבוצה הקטנה, אחד בישל ואחד כבש", נכתב.

גם מאמן ריימס הובר פורנייה מקווה כי שיתוף הפעולה המוצלח בין הישראלי לדני יימשך, וכי היכולת הטובה שלהם תעניק להם ביטחון להמשך הדרך. "אני מקווה שעטר ואלבק יקבלו ביטחון מהמשחק היום, כי האמנתי בהם והם החזירו לי בכך ששניהם היו מעורבים בשער הראשון. זה מעודד אותי. מעבר לזה, יש עדיין הרבה דברים שנצטרך לשפר כקבוצה. היה לנו קשה לשלוט בכדור ולפתח את המשחק שלנו, למרות הניצחון היפה".

שחקן טולוז, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
סיפתח לעונה. בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

עדן בן בסט כיכב גם הוא. החלוץ מצא את הרשת ב-1:1 של טולוז עם בורדו כבר בדקה ה-12, אך השער נפסל בשל נבדל. בן בסט המשיך את המשחק המצוין וסחט כרטיס אדום בדקה ה-29 ממארק פלאנוס, ועוד במחצית הראשונה חגג שער ראשון העונה, עם ריבאונד שדחק מקרוב פנימה בדקה ה-45. לרוע מזלו, הוא נפצע והוחלף בעקבות הפציעה. "בן בסט כבש, אך הוא לבדו לא הספיק", נכתב ב'לה דפש'. הישראלי מצא את הרשת, אך לא נבחר למצטיין של טולוז על המגרש. הוא זכה לציון 10 מתוך 20, ונכתב עליו כי "היה אחראי ישיר ליכולת הטובה יותר במחצית הראשונה, שיתוף הפעולה שלו עם בן ידר בחוד נראה משופר דווקא במחצית השנייה".

מאמן טולוז אלן קסאנובה היה מאוכזב בסיום: "זו תוצאה לא טובה. התקשינו בתחילת המשחק, כי בורדו מאוד מאורגנת. היינו צריכים לגרום להם ליותר בעיות במחצית השנייה שלטנו והגענו להרבה מצבי הבקעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully