וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: נדאל ממשיך את הרצף, מחכה לאיזנר בגמר

הספרדי מחץ את גם את ברדיך בניצחון 14 רצוף, ויפגוש בגמר את איזנר, שכיכב מול דל פוטרו. נשים: סרינה מחפשת היסטוריה

רפאל נדאל העפיל הבוקר לגמר טורניר סינסינטי מסבב המאסטרס 1000 (סך פרסים 3.07 מיליון דולר), לאחר שגבר בחצי הגמר 5:7, 6:7 (4) על תומאס ברדיך. נדאל ממשיך את השנה הנדירה שלו, הגדושה בהצלחות, ומאז שחזר מהפציעה הקשה בפברואר, המאזן הבלתי נתפס שלו עומד על 3:48. הוא יחפש תואר תשיעי העונה, כשבגמר הוא יפגוש את ג'ון איזנר האמריקאי, שניצח את חואן מרטין דל פוטרו בחצי הגמר המוקדם.

במערכה הראשונה מול ברדיך נדאל הפסיד רק 4 (!) נקודות על ההגשה שלו, שבר את יריבו במשחקון ה-11, ועלה ל-0:1 במערכות. במערכה השנייה ברדיך כבר עלה ל-2:4, אבל נדאל חזר מהר וכפה שובר שוויון, שבו השלים את הניצחון בנקודת המשחק השנייה.

נדאל, שזכה בשבוע שעבר בטורניר מונטריאול, יהיה בפעם הראשונה בקריירה בשני גמרים רצופים על מגרשים קשים שבוע אחרי שבוע. יתרה מזאת, הוא ממשיך 2013 מרשימה: הוא אומנם הפסיד בגמר טורניר וינה דל מאר (הטורניר הראשון שלו השנה), נומח בגמר מונטה קרלו בקרב לדג'וקוביץ', והודח במפתיע בשלב מוקדם מווימבלדון. אבל מלבד זאת הוא ניצח בכל המשחקים השנה, כולל רצף מרשים של 0:14 על מגרשים קשים. חשוב מזה, השנה המאזן שלו מול שחקני טופ-10 עומד על 1:15.

ברדיך, מנגד, שלקח רק שתי מערכות מנדאל ב-14 המפגשים האחרונים ביניהם, צפוי לעלות למקום החמישי בעולם ביום שני.

הטניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. נדאל/רויטרס

כאמור, הטניסאי הראשון שהשיג מקום במשחק הגמר הוא ג'ון איזנר, האמריקאי המדורג 22 בעולם, שניצח 3:6,6:7,7:6 את חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (7 בעולם). איזנר, שבסיבוב הקודם ניצח את נובאק דג'וקוביץ, יקווה לתת תקווה מחודשת לאמריקאים לקראת אליפות ארה"ב, אחרי שהחודש לראשונה זה 30 שנה לא נרשם טניסאי אמריקאי בין 20 הראשונים בעולם.

טניסאי אמריקאי ג'ון איסנר חוגג. רויטרס
מככב בסינסינטי. איזנר/רויטרס

המשחק הזה היה צמוד מתחילתו ואחרי מערכה ראשונה צמודה, איזנר נכנע בשובר בשובר שיוויון והפסיד 7:6. המשחק היה כבר בידיים של דל פוטרו, שהוביל 3:5 במערכה השניה, אבל הארגנטינאי ביצע שגיאה כפולה, איבד נקודת משחק ובהמשך נשבר על ידי איזנר שניצח את המערכה השניה. במערכה השלישית איזנר שלט מהפתיחה, השיג שבירה מוקדמת וניצח 3:6 בדרך ל-1:2 במשחק כולו. האמריקאי יחפש כעת זכייה שנייה בקריירה בטורניר ATP אחרי שבשנה שעברה העפיל לגמר טורניר האינדיאן וולס.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
גם בלי לדרוס או להרשים, היא דוהרת קדימה. סרינה/רויטרס

* בטורניר הנשים: סרינה וויליאמס העפילה לגמר אחרי שגברה 5:7, 5:7 על נה לי. המדורגת ראשונה בעולם מעולם לא זכתה בטורניר סינינטי, מהבודדים שבהם, והאמריקאית תקווה לזכות בטורניר ה-55 בקריירה, שיציב אותה במקום השביעי ברשימת כל הזמנים. בגמר סרינה תשחק מול ויקטוריה אזרנקה, שגברה 6:4, 2:6, 3:6 על ילנה יאנקוביץ' הסרבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully