וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אורי קוקיה סיכם לשנתיים

17.8.2013 / 21:13

סנטר הפועל ירושלים (32, 2.02) חוזר לקבוצה עמה עלה מהליגה הלאומית וינסה להתאושש מהפציעות הרבות שעבר

אורי קוקיה סיכם הערב (שבת) את תנאיו במכבי חיפה לשנתיים הקרובות והוא ישלים את הסגל הישראלי של הקבוצה. קוקיה, שסיים קדנציה בת ארבע עונות בהפועל ירושלים הקיץ, ניהל מגעים מתקדמים עם הירוקים במהלך השבוע האחרון, והוא מצטרף לקו קדמי עמוק מאוד שיחזיק דני פרנקו. מי שיעזוב את הקבוצה הוא אנטון שוטבין, כשגם עתידו של אלכס צ'וברביץ', שביקש להיות מושאל ונדחה, לא ודאי.

אורי קוקיה שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
מצטרף לסגל ישראלי עמוק במיוחד. קוקיה/מגד גוזני

קוקיה (32, 2.02) פרץ לתודעה בליגת העל בעונת 2002/3 בהפועל גליל עליון ולאחר מכן רשם עונה טובה מאוד גם בעירוני נהריה. דווקא אז נעצרה הקריירה שלו עם עונה רעה בבני השרון ושנתיים בינוניות בנהריה, מה שהוביל אותו אל מכבי חיפה בלאומית. במדים הירוקים רשם הפורוורד-סנטר 9.3 נקודות ו-9.7 ריבאונדים ועלה עמם לליגה הראשונה.

בעונת 2008/9 עבר להפועל חולון וזכה עם הקבוצה בגביע המדינה, אך לא נשאר לעוד עונה ועבר דווקא ליריבה הפועל ירושלים. אחרי עונה טובה בה רשם 5.5 נקודות ו-4.1 ריבאונדים האריך את חוזהו בשלוש עונות, אך סבל מפציעות רבות, כשבעונה שעברה הוא משחק בסך הכל שבעה משחקים.

הקו הקדמי של דני פרנקו כולל בשלב זה את קוקיה, עידו קוז'יקרו, בריאן רנדל, אייק אפוייבו, קרווין בריסטול, שלו מחפשת חיפה קבוצה, ואת אלכס צ'וברביץ'. מלבדם חתומים במדים הירוקים גם מורן רוט, דגן יבזורי, בן רייס, שרווד בראון ודיוויד קיוביאן.

שחקן מכבי חיפה אלכס צ'וברביץ' מול הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
עתידו אינו ברור. צ'וברביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully