וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: הופעת בכורה לטוטו תמוז ברוסיה

החלוץ נכנס בדקה ה-81 ב-0:0 של אורל נגד אמקאר פרם במחזור החמישי. רפאלוב עלה לפסגה בבלגיה, 77 דקות לכיאל

* טוטו תמוז ערך היום (שבת) את הופעת הבכורה שלו בליגה הרוסית, כשהוא נכנס כמחליף ב-0:0 של אורל נגד אמקר פרם במחזור החמישי. תמוז נכנס בדקה ה-81 במקום אדגר מנוחריאן הארמני. אורל מדורגת במקום ה-10 מתוך 16 ויש לה חמש נקודות מחמישה משחקים.

* בירם כיאל שיחק 77 דקות בניצחון החוץ של סלטיק 0:2 על אברדין במחזור השלישי בליגה הסקוטית. האלופה עם ניצחון שני משני משחקים ועם שש נקודות ומשחק חסר. כיאל הוחלף בדקה ה-77 על ידי ג'יימס פורסט שכבש את השער השני בדקה ה-87. עוד לפני כן כריס קומונס הבקיע בפנדל (45).

קשר סלטיק בירם כיאל. GettyImages
שני ניצחונות משני משחקים. כיאל/GettyImages

* ליאור רפאלוב שיחק 70 דקות ב-1:2 של קלאב ברוז' במכלן במשחק שפתח את המחזור הרביעי בליגה הבלגית. טום דה סוטר (38) וטימי סימונס (85 בפנדל) כבשו עבור האורחים, סת דה ויט רק השווה זמנית עם פנדל משלו בדקה ה-71. רפאלוב הוחלף בדקה ה-70 על ידי טור דירקס. בעקבות הניצחון ברוז' עלתה זמנית למקום הראשון בטבלה עם 10 נקודות מארבע משחקים. סטנדרד ליאז' של גיא לוזון מדורגת מאחוריה עם תשע נקודות משלושה משחקים.

* יובל שפונגין ושלומי ארבייטמן פתחו בהרכבה של מונס, אך לא הצליחו לסייע לקבוצתם לצאת ממשחק החוץ עם ניצחון והפסידו 2:0 לזולטה וארחם. המארחים מצאו את שער היתרון כבר לאחר שלוש דקות של משחק, אז כבש ת'ורגן הזארד מהנקודה הלבנה. בדקה ה-62 נותרה מונס בעשרה שחקנים לאחר שפלביאן לה פוסטולה ראה את הצהוב השני שלו וירד מהמגרש, ושלוש דקות בתוך זמן הפציעות השלים הזארד את הצמד שלו כשקבע 0:2 למארחים.

* גיא אסולין שיחק 89 דקות ב-1:1 של הרקולס אליקנטה נגד ריאל סראגוסה במחזור הפתיחה של ליגת המשנה בספרד.

* עודד גביש ושלאסק ורוצלאב עבדו קשה בדרך לשמינית גמר הגביע הפולני. ורוצלאב התארחה אצל סטאל סטאלובה וולה מהליגה השלישית ושער מאוחר מילט אותה מהפסד, קבע 1:1 ושלח את המשחק להארכה. שערים של דודו פראיבה ויקוב וייזיק קבעו 1:3 לשלאסק עד הסיום. גביש שיחק 120 דקות.

* אבי ריקן לא שיחק ב-0:6 של פ.צ ציריך על בארסדורף החובבנית בסיבוב הראשון של הגביע השוויצרי.

* קובי מויאל שעבר השבוע לשריף טירספול, לא שיחק ב-0:5 על אולימפיה באלטי במחזור הרביעי בליגה המולדובית.

* דן מורי נכלל בסגל של ויטסה ארנהיים אך לא שותף ב-1:1 של קבוצתו מול רודה.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
עלה זמנית למקום הראשון. רפאלוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully