וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "לקאקה יהיה חלק גדול בריאל מדריד העונה"

מאמן הבלאנקוס התראיין באיטליה וסיפר: "רונאלדו הפתיע אותי, הוא תופעה". ריאל שומרת לבייל את החולצה עם המספר 11

הליגה הספרדית תצא הערב (שבת) לדרך, אולם ריאל מדריד תיכנס לעניינים רק מחר, כשתארח את בטיס. מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי העניק ראיון לגאזטה דלו ספורט בארץ מולדתו, ובו סיפר על החודשים הראשונים בתפקיד החדש. אחת השאלות הראשונות עסקה בשחקנים שהפתיעו אותו עד כה, והנה התשובה של המאמן: "הצעירים - איסקו, דני קרבחאל, אסייר ירמאנדי, קסימרו, חסה. וגם כריסטיאנו רונאלדו. הוא תופעה. איך שהוא שם לב לפרטים, התשוקה שלו, הרצון שלו להצליח. הוא מנהיג".

הליגה הספרדית יוצאת לדרך: כל הכתבות, הניתוחים והדיווחים

קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד. Charlie Crowhurst, GettyImages
מוכן לפתיחת העונה. אנצ'לוטי/GettyImages, Charlie Crowhurst

כשנשאל האם הוא מודאג מכך שהפורטוגלי עדיין לא האריך את חוזהו בריאל מדריד, אמר אנצ'לוטי: "לא, אף אחד כאן לא מודאג - לא הקבוצה ולא הוא. זו לא בעיה, הוא רוצה להיות כאן ואנחנו רוצים שהוא יהיה כאן". בעוד שהמאמן סירב להתייחס פעם נוספת לאפשרות הגעתו של גארת' בייל, אנצ'לוטי כן הסכים להגיד שקאקה יראו אצלו יותר דקות מכפי שראה אצל ז'וזה מוריניו: "לקאקה יהיה חלק גדול בריאל מדריד העונה. הוא איבד כמה מהשנים הטובות שלו, הברך מאוד הגבילה אותו, אבל העונה הוא יהיה הרבה יותר טוב".

על עזיבתו של המיוחד את מדריד אמר המאמן החדש: "הרבה אנשים מנסים להשוות בינינו, אבל הסיפור שלי אחר. הפרק של מוריניו בריאל מדריד נסגר, ואני רוצה להסתכל קדימה".

אמש פרסמה ריאל מדריד את מספרי החולצות הרשמיים לעונה הקרובה, והותירה את הגופיה עם המספר 11 בלתי מאויישת (שבשנה שעברה ניתנה לריקרדו קראבליו) - רמז, ככל הנראה, להגעתו של בייל. את החולצה עם המספר 20, שהיתה שייכת לגונסאלו היגואין אשתקד, קיבל חסה. ירמאנדי ילבש את החולצה מספר 24, איסקו 23.

שחקן טוטנהאם, גארת' בייל. רויטרס
הכל מוכן, רק תגיע. בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully