וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: נדאל ניצח את פדרר, דג'וקוביץ' הודח

הספרדי המשיך בכושר המטורף עם 7:5, 4:6, 3:6 ברבע הגמר ויפגוש את ברדיך, שהדיח את מארי. איזנר הדהים את הסרבי

רפאל נדאל המשיך הלילה (בין שישי לשבת) את כושרו האדיר ב-2013, כאשר ניצח את רוג'ר פדרר 7:5, 4:6, 3:6 ברבע גמר טורניר סינסינטי. המדורג 3 בעולם נראה פשוט מדהים מאז הניתוח שעבר בסוף השנה שעברה בברך, וב-2013 המאזן שלו עומד על 3:51 (הטוב בקריירה עד כה), כולל 0:13 על מגרשים קשים.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה ב-2013. נדאל/רויטרס

פדרר פתח מצוין וניצח את המערכה הראשונה 5:7, אולם ההמשך היה כולו נדאל. הספרדי החל לשחק טניס אגרסיבי, השיג שבירה אחת במערכה השניה בדרך ל-4:6, ובו בזמן החל רצף של תשע נקודות רצופות שסייע לו להשיג שבירה גורלית גם בפתיחת המערכה השלישית. משם, הדרך לניצחון היתה סלולה, והאלוף המכהן הולך הביתה. לנו נשאר טעם של עוד.

"הוא ניצח את המערכה וחצי הראשונות, היה לי קשה מאוד להחזיר את ההגשות שלו", הודה נדאל, "הוא ניצח את כל המשחקונים הראשונים בצורה מאוד קלה, אבל בסוף מצאתי את הפתרון". פדרר, מצידו, היה מרוצה מההתקדמות שעשה בשבועות האחרונים: "הרגשתי טוב, היו לי הגשות טובות לרוב המשחק, אולי קצת פחות בסוף המערכה השניה ותחילת השלישית, אבל גם לרפא היה חלק בזה. אני מרוצה מההתקדמות שלי. יכולתי לנצח הערב, אבל בסופו של דבר הביטחון של רפא והדרך בה הוא משחק כרגע הביאה לו את הניצחון".

המאזן בין השניים עומד כעת על 10:21 לספרדי, כולל שבעה נצחונות מתשעת המפגשים האחרונים בין השניים, ו-0:3 ב-2013.

בחצי הגמר יפגוש נדאל את תומאש ברדיך המצוין, שניצח את אנדי מארי 4:6, 3:6. המדורג שישי ניצח את הבריטי בשתי מערכות במפגש הקודם שלהם ברבע גמר מדריד, ולא התקשתה לעשות זאת שוב עם יכולת מרשימה. למרות שמונה אייסים של הבריטי, ברדיך השיג שבירה אחת במערכה הראשונה ועשה זאת שוב בשנייה, כשמנגד מארי לא שבר ולו פעם אחת במשחק והלך הביתה.

רוג'ר פדרר שחקן טניס. רויטרס
מרוצה מההתקדמות. פדרר/רויטרס

ג'ון איזנר ירד בתחילת השבוע למקום ה-22 והשאיר את ארצות הברית לראשונה זה 40 שנה ללא טניסאי אמריקאי בין 20 הראשונים בעולם, מאז אוגוסט 1973. אמש (שישי) איזנר הראה שמקומו בהחלט בין הטובים בעולם, כשניצח את המדורג ראשון נובאק דג'וקוביץ' 6:7, 6:3, 5:7 והעפיל על חשבונו לחצי גמר טורניר המאסטרס בסינסינטי (סך פרסים 2.37 מיליון דולר).

הטניסאי האמריקאי הציג טניס גדול במשחק שארך יותר 2:23 שעות, ניצח בשובר השוויון של המערכה הראשונה וידע להתעשת אחרי שאיבד את המערכה השנייה. שבירה אחת משלושה ניסיונות במערכה המכרעת סללה את הדרך של איזנר לניצחון המרשים, שהיה השני שלו בקריירה על הסרבי. גם בפעם הקודמת זה היה בטורניר מאסטרס בארצות הברית, בחצי גמר אינדיאן וולס ב-2012.

בחצי הגמר ממתין לאיזנר מפגש מול הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. המדורג שביעי ניצח בשלוש מערכות את דמיטרי טורסונוב שעלה מהמוקדמות, 4:6, 6:3, 1:6. דל פוטרו הגיש 15 אייסים במשחק, ובמערכה האחרונה שבר פעמיים כדי לשלוח את הרוסי הביתה.

אצל הנשים, המדורגת ראשונה סרינה וויליאמס לא התקשתה מול סימונה האלפ הרומניה בדרך ל-0:6, 4:6. ילנה ינקוביץ' ניצחה באותה תוצאה בדיוק את רוברטה וינצ'י מאיטליה ועלתה לחצי הגמר. נה לי נהנתה מפרישתה של אגניישקה רדוואנסקה והעפילה גם היא, בדומה לויקטוריה אזרנקה (2), שנאלצה לעבוד הכי קשה מבין הארבע עד שהכניעה את קרוליין ווזניאקי עם 3:6, 6:7.

ג'ון איזנר טניסאי אמריקאי. רויטרס
הדיח את המדורג ראשון בעולם. ג'ון איזנר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully