וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "מנסים לבנות פה משהו דומה למכבי תל אביב"

16.8.2013 / 12:38

הקשר מתאקלם בשריף טיראספול המולדבית: "יש כאן תחרות קשה ויהיה קשה לתפוס מקום בהרכב. המתקנים מדהימים"

קובי מויאל מתאקלם בקבוצתו החדשה שריף טיראספול, ובראיון ראשון ממולדובה אמר היום (שישי) ל"רדיו ירושלים": "בהחלט הגשמתי חלום, אבל מעכשיו הכל תלוי בי. זה נכון שכיוונתי לליגות יותר חזקות והיו לי הצעות מליגות טובות יותר אבל הקבוצה שאליה הגעתי זה משהו מדהים. זאת קבוצה שכל שנה משחקת באירופה, אם נעבור קבוצה סרבית בפליי אוף נעלה לשלב הבתים של הליגה האירופית. יש כאן מתקנים מדהימים, זה משהו שקשה לדמיין. בישראל אלופים בביקורת ואני מקבל את זה, יש כאן קומפלקס כמו המרחק מבית וגן לטדי. היו לי הצעות מיוון, שוויץ ובלגיה אבל הקבוצות היו חלשות וזה לא היה נכון לעשות את זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היו לי הצעות מיוון, שוויץ ובלגיה אבל הקבוצות היו חלשות וזה לא היה נכון לעשות את זה". מויאל באצטדיון של שריף/מערכת וואלה!, צילום מסך

מויאל התייחס גם להיבטים המקצועיים: "יש כאן 15 זרים ורק ארבעה מולדבים, יש כאן תחרות קשה. הרמה מאוד גבוהה. המאמן כאן הוא ספרדי מברצלונה בשם חואן, היה עוזר של ארסן ונגר בשנתיים האחרונות וקרוב לאוסקר גרסיה. הכול חדש בשבילי ולומדים להתאקלם. אני הישראלי הראשון שהגיע למולדובה, זה לא היה נכון ללכת לקבוצה שמשחקת בליגה יותר טובה שלא מתאימה לי רק כדי להגיד יצאתי לחו"ל, אני רוצה להתקדם מקצועית. לא פשוט פה, חייבים לשחק ארבעה מולדבים בכל משחק ליגה בהרכב כשאחד מהם קשר אחורי ויש עוד שני קשרים אחוריים זרים, והתחרות קשה. מיהרו להביא אותי לקראת הליגה האירופית ואם נעבור את הפלייאוף ונעלה לליגה האירופית אז זה יהיה שדרוג גדול עבור המועדון הזה".

על מעמדו המקצועי אמר: "הספורט דירקטור שוחח איתי והסביר לי כיצד הדברים עובדים. לא זורקים אותי ישר לים, קודם כל מתעסקים בכל הפרוצדורות כדי שאוכל לשחק כמה שיותר מהר. אני לא כוכב גדול שמיד ייכנס להרכב, יש שחקנים איכותיים וברמה גבוהה, וכמו שהדברים נראים - הם מנסים לעשות מה שעשו במכבי תל אביב עם ג'ורדי, אוסקר והצוות הספרדי, ומכוונים גבוה".

על בית"ר סיפר: "בית"ר זה תמיד הבית. היו לי הצעות פי שניים יותר גבוהות מישראל ולא הלכתי. בקבוצה שמשחקת באירופה זאת חשיפה מאוד גדולה בשבילי ואם לא הייתי שלם עם זה לא הייתי יוצא. נגמר לי החוזה בתום העונה, אף אחד לא ישב ודיבר איתי ורק חודש לפני סוף העונה ההנהלה הקודמת שלחו לי הצעה במייל בשביל דמי השבחה. כשטביב רכש את הקבוצה הוא הציע לי מה שהוא יכול, אמרתי לו שאני מכבד אותו ומבין. התבאסתי אבל אני מבין, יש להם תקציב ומסגרת והם לא יכולים לחרוג ממנו ואני לא יכול לבוא בטענות".

שחקן בית"ר ירושלים קובי מויאל. ברני ארדוב
"רכש את הקבוצה הוא הציע לי מה שהוא יכול"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully