וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כללי התנהגות במכבי חיפה: קנס למאחרים, טלפונים בחוץ

16.8.2013 / 12:26

בנאדו פרסם תקנות חדשות בכפר גלים: המפסידים במשחקונים יסחבו שערים, הרופא אסר שימוש בתרופות ללא אישור

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

שחקני חיפה עברו הבוקר (שישי) יום עמוס. רופא הקבוצה ד"ר עמי ברבר נשא נאום לגבי שימוש בחומרים אסורים ומאוחר יותר שוחח גם המאמן אריק בנאדו עם השחקנים.

"כל דבר שאתם לוקחים, תוספי תזונה או תרופה, תובא לידיעתי", הודיע ד"ר ברבר לשחקנים. "בכל שלב ייקחו שניים מכם לבדיקות סמים, ובנוסף לבדיקת השתן תעשו בדיקות דם. חומר אסור פירושו הרחקה לשלוש עד חמש שנים. אם ייתפסו יותר, המועדון יושעה לעשר שנים. חשוב מאוד שתקפידו, קודם למען הקריירה שלכם ואחר כך עבור המועדון. בכל טיפול בואו אליי, לא לרופא אחר".

לאחר מכן ערך המאמן אריק בנאדו אסיפה בה אמר: "אנחנו עכשיו, מיום ראשון והלאה, בתקופה עמוסה. עד עכשיו לא כולם קיבלו הזדמנות אבל מעכשיו תהיה רוטציה. אני צריך את כולכם. כבר באמצע השבוע הגיע אליי שחקן שרוצה לעזוב. אתם צריכים להבין שכולכם תשחקו. גם אני הייתי שחקן ולא נעים לשבת על הספסל. אם לא, לא אחזיק אף שחקן בכוח. הדלת פתוחה לכל שחקן".

אימון מכבי חיפה. קובי אליהו
"עד עכשיו לא כולם קיבלו הזדמנות אבל מעכשיו תהיה רוטציה". אימון מכבי חיפה/קובי אליהו

המאמן רשם לשחקנים כללי התנהגות. "אני לא רוצה ששחקנים יבעטו לשער אחרי אימונים באופן לא מסודר. הקבוצה שתפסיד באימון תרים את השערים. שחקן שייאחר ייקנס. את הכסף נשים בקופה ונצא לארוחה. זה חשוב לגיבוש. אני לא רוצה שתדברו יותר בלובי או בחדר הטיפולים. רק דברים חשובים, וליד הלוקר שלכם. הטלפונים יהיו בצד כשאתם נכנסים. גם במשחקים אותו דבר". המאמן הוסיף בהמשך: "בכל פעם שאנחנו באים לא מוכנים אנחנו נענשים, אפילו נגד הנוער. יש לנו מזל שלא הפסדנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
משליט סדר ומשמעת. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר: אתמול התקיים אירוע חגיגות 5 שנים לאתר האוהדים של מכבי חיפה www.mhfc.co.il, בהשתתפות שחקני הקבוצה. הבלם אדין צוצאליץ' עלה לבמה ואמר לאוהדים: "אני שמח ומתרגש להיות כאן. לפני המשימות החשובות שיש לנו מול הרומנים ומול קרית שמונה אנחנו זקוקים לחיבור המיוחד הזה אתכם כדי להצליח בזירה האירופית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זקוקים לקהל. שראנוב וצוצאליץ' בחגיגות לאתר האוהדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully