וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אנדריי פיליאבסקי סיכם לשנתיים נוספות

14.8.2013 / 9:02

הבלם הגיע להבנות עם ראשי המועדון, סוכנו: "לא היה עניין של כסף". בנאדו שוחח עם סוכנו של בוקילה, חלוץ לא יוחתם השבוע

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

בלם מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי, סיכם לשנתיים נוספות בקבוצה. השחקן נקרא למשרדי המועדון כדי לחתום על החוזה החדש, ואמור לעשות זאת עד סוף השבוע. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, חיפה הציעה לפיליאבסקי חוזה חדש לשנתיים ללא קשר לעתידו בקבוצה והבלם הודיע כי ישקול את ההצעה. השיחות עם פיליאבסקי נוצרו עוד לפני שהחלה סאגת גולסה, שבמסגרתה החליטו במועדון כי שחקנים שמסיימים חוזה בעוד שנתיים, יאריכו את החוזה עוד העונה בכפוף להחלטה של בנאדו. כעת הגיעו הצדדים להבנות לאחר פגישה בין סוכנו בוריס נורמן להנהלת הקבוצה. "המשא ומתן היה קצר, זה לא עניין של כסף. סיכמנו, והחוזה ייחתם בקרוב", אישר נורמן.

במהלך העונה יוזמנו מספר שחקנים נוספים לשיחות על עתידם. השחקנים שמסיימים חוזה ביוני 2015 הם בויאן שראנוב, שאמור לחתום על הארכת חוזה לחמש שנים, וכמו כן המגנים טאלב טואטחה, שמואל שיימן ואייל משומר, הבלם אדין צוצאליץ', הקשר עידן ורד והחלוץ אלון תורג'מן.

הקשר סינטאיהו סלליך יבקש להיפגש השבוע עם המאמן אריק בנאדו. סלליך רוצה לקבל הבהרות לקבל עתידו במועדון. גם סארי פלאח עשוי ליזום שיחה דומה, אבל מחכה להחלטה לגבי פיליאבסקי. בנאדו עדיין לא ויתר על חלוץ ואם ז'רמי בוקילה לא יחתום בדיסלדורף ייתכן והמשא ומתן עימו יחודש. בנאדו שוחח שוב עם סוכנו של השחקן, אבל חלוץ לא יוחתם השבוע וההחלטה הסופית תתקבל רק לקראת שלב הבתים.

חיפה הודיעה כי שמירת המקומות למנויים, לקראת המשחק מול אסטרה, תסתיים מחר בשעה 19:00. רוכשי המנויים זכאים לכרטיס חינם. מחירי הכרטיסים: 75 שקל ליציעים 2,4 למבוגר ו-45 שקל לכרטיס משולב של אב ובנו, למחזיקי מנויים כאלה. המחירים בשאר היציעים: 65 שקל למבוגר, 35 לנוער.

שחקן פטרולול פלוישטי, ז'רמי בוקילה. EuroFootball, GettyImages
בנאדו עדיין לא ויתר. בוקילה/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully