וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש: "המצב בכללותו מדאיג אותי"

16.8.2013 / 11:54

שוער בית"ר טרוד, והדגיש: "כל מה שהיה עם הקהל מאחורי". קינטרוס מועמד, הקבוצה חייבת מעל ארבעה מיליון שקל פיצויים

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: דרור פיקלני

צפו בבית"ר ירושלים מנצחת 0:1 את הפועל אשקלון במשחק ששודר בוואלה! ספורט

בבית"ר ירושלים היו מודאגים אמש (חמישי) לאחר משחק ההכנה בו ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון, מהעובדה ששבוע לפני פתיחת הליגה הקבוצה עדיין לא התחזקה. בשלב זה, סבורים בבית"ר, סגל הקבוצה אינו מוכן לפתיחת הליגה ונמצא בעמדת נחיתות גדולה לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע ברמת גן. בבית"ר עדיין מאמינים שעד למשחק יוחתם בקבוצה דור מלול וייתכן שגם סינטיהו סלליך, כדי לחזק מעט את החלק הקדמי.

מי שצפוי להיות בסגל הקבוצה במחזור הראשון הוא החלוץ איציק כהן, שצפוי לחתום ביום ראשון לארבע שנים בבית"ר ולעמוד לרשותו של המאמן אלי כהן. כהן ידוע כבעל אופי חם מזג ובבית"ר מתכוונים לשוחח עם השחקן ולהסביר לו כי בליגת העל, ובמיוחד בבית"ר ירושלים, יהיה עליו להתנהג אחרת.

איציק כהן שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
לעבוד על הטמפרמנט. איציק כהן/מגד גוזני

חיים רביבו חזר אמש מאתונה לאחר שסיכם את התנאים עם הבלם פאבלו קונטרראס וקבוצתו אולימפיאקוס, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. השחקן ביקש 72 שעות להתייעץ עם אשתו ולהחליט באופן סופי אם הוא מעוניין לעבור לישראל. אם קונטרראס יענה בשלילה, צפוי הבלם הקרואטי דינו שקבורץ לחזור לתמונה.

לאחר עזיבתו של קובי מויאל, במועדון בודקים אפשרות לצרף קשר אחורי במקומו. בבית"ר בדקו בימים האחרונים את העלויות של קשר נבחרת פרו רונלד קוינטרוס. אם יביע עניין לשחקן בישראל יגישו לו הצעה כספית בתחילת השבוע הבא. החלוץ ההונגרי רוברט פצ'שין עדיין לא השיב להצעה שהוגשה לו וייתכן שבית"ר תגיש לו הצעה משופרת בשבוע הבא.

שחקן נבחרת צ'ילה פאבלו קונטרראס. Alexander Hassenstein, GettyImages
ביקש 72 שעות להתייעץ עם אשתו ולהחליט באופן סופי אם הוא מעוניין לעבור לישראל. קונטרראס/GettyImages, Alexander Hassenstein

עד לסוף השבוע הבא תצטרך בית"ר להעביר תקציב בבקרת התקציבים, כולל כל התחייבויות העונה הקודמת. לאחר תחלופת העובדים שביצע הבעלים אלי טביב בבית וגן, הוא מחויב כרגע לשלם פיצויים בגובה של כארבעה מיליון שקל לשמונה עובדים שעזבו את המועדון, כאשר בעל החוב העיקרי הוא היו"ר לשעבר איציק קורנפיין. טביב מחויב לשלם לו פיצויים בסך כ-2.5 מיליון שקל, כל עוד השניים לא יגיעו להסדר. על פי חישובי בית"ר, כדי להעביר תקציב שכולל ארבעה שחקני רכש נוספים אותם רוצה המועדון לצרף, טביב יצטרך להציג כעשרה מיליון שקל ערבויות בבקרת התקציבים.

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. מגד גוזני
חייב לשלם על הרכש, החלפת העובדים והתחייבויות העונה הקודמת. טביב/מגד גוזני

קפטן בית"ר ירושלים אריאל הרוש התראיין היום ברדיו ירושלים, והתייחס בין השאר לדאגה לקראת פתיחת העונה: "אני לא אצא בהצהרות, אבל המצב שלנו לא הכי טוב בעולם. עזבו אותנו עשרה שחקנים מאוד משמעותיים שהיו לנו, שחקני הרכב שהיו דומיננטיים. לא האמנתי שכולם יעזבו בבום כזה, כולם סיימו חוזים והיו שחקנים חופשיים. אני לא רוצה להגיד שזאת בית"ר הכי חלשה שהייתי בה, צריך לתת גם קרדיט לטביב שרק לפני פחות מחודש לקח את הקבוצה. הוא לא בא כדי לדשדש בליגה, אבל השנה יש חובות ויהיה לנו קשה. אנחנו יודעים שלאט לאט נתחזק ובסופו של דבר תהיה לנו קבוצה טובה".

השוער התייחס לגל העזיבות, וציין: "אני מאוד שמח בשביל השחקנים שעזבו והגשימו חלום. הם עשו את מה שהם רצו לעשות. אני לא מסתיר שזה גם הרצון שלי, אבל המחיר שלי לא ריאלי ואני תחת חוזה. כרגע בגיל 25 אני המבוגר האחראי, אני מרגיש יותר מבוגר מ-25 עם הסגל הצעיר בקבוצה. אני מדבר עם המאמן וההנהלה על המצב והם מבטיחים שיגיעו עוד שחקנים ומספרים שהם לא ישנים בלילה על מנת לעשות מאמץ להתחזק. המשכורות וכל הדברים מסביב סודרו וצריך גם לתת זמן. זאת בית"ר ירושלים וכמה שקשה, בית"ר לא תיפול אף פעם".

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"שמח בשביל השחקנים שהגשימו חלום". אריאל הרוש/קובי אליהו

"המצב בכללותו מדאיג אותי", המשיך הרוש. "אני מקווה שהבלם קונטרראס יגיע ובכלל כל שחקן שילבש את החולצה יילחם ויראה לכולם מה זה בית"ר ומה זאת מלחמה של הקבוצה והמועדון הזה. אני מקווה שנתחזק כמה שיותר מהר ונהיה יותר חזקים. טדי יהיה חסר במחזור הפתיחה אבל אנחנו נשחק ברמת גן ונילחם עם כל מה שיש לנו". על העונה שעברה אמר: "הכל מאחוריי, סגרתי הכול עם הקהל וזה לא מציק לי יותר. אנשים שידעו שנפגעתי מהאבנים ודברים שקראו באימון הפתיחה הבינו שהפריזו וידעו לבקש סליחה. שמתי את הכול מאחור".

על משחק הנבחרת שהפסידה לאוקראינה הוסיף הרוש: "לא אוהבים לפרגן לנבחרת. אנחנו נקודה מרוסיה, כולנו אופטימיים והכל אפשרי. צריכים גם לדעת לתמוך ולפרגן. לפני פורטוגל אמרו שנקבל ארבעה או חמישה שערים ובדקה ה-90 קיבלנו שוויון. אחרי רוסיה כולם מעריכים את מה שהנבחרת עשתה באירלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully