וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: הגארד קני בוינטון חתם בקבוצה

16.8.2013 / 11:18

הקבוצה של רובי בלינקו הצליחה לצרף את בוגר מכללת פלורידה, שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

קני בוינטון שחקן מכללת פלורידה. Al Messerschmidt, GettyImages
ברוך הבא. בוינטון/GettyImages, Al Messerschmidt

ברק נתניה החתימה הלילה (שישי) את הגארד קני בוינטון, בוגר מכללת פלורידה, שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט לפני כחודש. במהלך התקופה הזאת הפסיקה נתניה את המגעים, אך לאחר שמספר אופציות שהיו לשחקן באירופה לא הגיעו לכדי חתימה, החליטו בנתניה לצרפו, והוא משלים את הסגל הזר של רובי בלינקו. כמו כן מנהלת הקבוצה מגעים עם שחקנה מהעונה שעברה תמיר אריאלי, בתקווה להחתימו בקרוב.

בוינטון (22, 1.88) היה אחד השחקנים המרשימים בתיכונים, שיחק במשחק האולסטאר של מקדולנדס לשחקני תיכון, והיה חלק מנבחרת ארצות הברית עד גיל 19. בעונת 2009/10 החל את לימודיו בפלורידה כשעל עונת הבכורה שלו הוא רושם 14 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים שהעמיד אותו כמועמד לדראפט, אך בוינטון החליט להמשיך בפלורידה. אחרי מגמת התקדמות קלה בשנתיים לאחר מכן חלה ירידה מסוימת ביכולתו בעונה האחרונה והוא רשם 12 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של בלינקו כולל את הזרים ג'וליאן מילס (ששיחק בעונה שעברה בעירוני אשקלון), בנט דייויס וראשון פרימן (שגם להם עבר בליגת העל) ואת הישראלים יהוא אורלנד, אייל שולמן ואלירן גואטה, שהאריך השבוע רשמית את החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully