וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אנדודי איבי חוזר לקדנציה שנייה

16.8.2013 / 0:27

אפי בירנבוים החתים את הפורוורד/סנטר בן ה-29 שכיכב תחתיו ב-2007/8. אלדד אקוניס: "מקווים לשחזר את ההצלחה יחד"

בני הרצליה ממשיכה בבניית הקבוצה החדשה לקראת עונת 2013/14, והלילה (חמישי) החזירה שם מן העבר כשהודיעה על החתמתו של הפאוור פורוורד/סנטר, אנדודי איבי (29, 2.06 מ'). איבי, ששיחק בהרצליה כשהייתה בני השרון ב-2007/8, חוזר לשתף פעולה עם אפי בירנבוים שהדריך אותו גם בקדנציה הקודמת שלו בישראל.

איבי זכור לטובה לאוהדי הקבוצה, כאשר בעונתו הקודמת בישראל היה מהזרים המצטיינים בליגה. הוא מעמיד ממוצעים של 14.4 נק', 8.5 ריב', 1.5 חט' ו-1.1 חסימות בממוצע למשחק, כשבתקופתו הקבוצה הציגה את אחת העונות היותר טובות שלה, ניצחה שלוש פעמים את מכבי תל אביב בעונה הסדירה, העפילה לפיינל פור וסיימה את העונה במקום השלישי.

שחקן בני השרון אנדודי איבי. יותם רונן
חוזר אחרי חמש שנים. אנדודי איבי/יותם רונן

אחרי עונת הפריצה שלו בשרון, איבי עבר לשחק באיטליה שם בילה את רוב שנותיו מאז כשהוא עובר בין הליגה הראשונה לליגה השנייה. הוא היה ממצטייני ליגת המשנה ונבחר פעמיים לשחקן ההגנה של הליגה בעונות 2010 ו-2011.

את העונה האחרונה התחיל איבי באבלינו מהליגה הראשונה באיטליה, שם העמיד ממוצעים 10.5 נק', 6.8 ריב' ו-1.5 חס' בממוצע למשחק, אבל בדצמבר אחרי חילופי מאמנים ביקש לעזוב את הקבוצה. שני הצדדים הגיעו להסכמה משותף על ביטול ההסכם, ואיבי שוחרר.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס אמר: "הזיכרונות גם שלנו וגם של איבי אחד מהשני הם טובים מאד. כבר כמה שנים שאנחנו מדברים על חזרה אפשרית שלו לקבוצה, ולשמחתי השנה סוף סוף זה התאפשר. אפי שמר על קשר טוב מאד עם איבי מאז שהוא שיחק אצלנו, והוא תמיד היה אחד מהשחקנים האהובים עליו. אני מאמין שבקדנציה הזאת גם נקבל איבי בוגר יותר, חכם יותר ומנוסה יותר, אחרי שקיבל ניסיון לא קטן באירופה. אני מקווה שנוכל לשחזר את ההצלחה שלנו ביחד גם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully