וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בני יהודה ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקוה

הקבוצה של דרור קשטן לא התקשתה מול המלאבסים. אביב חדד כבש את הראשון בנגיחה (22), עוז ראלי הכפיל בפנדל (30)

צילום: קובי אליהו. עריכה: מיכאל ברגמן

בני יהודה קיימה הצהריים (שישי) משחק הכנה נוסף מול הפועל פתח תקוה לקראת העונה שבפתח והשיגה ניצחון קליל של 0:2 על היריבה מהלאומית. פערי הרמות במשחק הזה היו גדולים מאוד והבדלי הליגות באו לידי ביטוי היטב. אחרי שלוש החמצות גדולות של אור ברוך, היה זה אביב חדד שהעלה את הזהובים ליתרון ראשון בנגיחה אחרי כדור קרן של נס זמיר. אחרי חצי שעה של משחק הכפילה בני יהודה את היתרון אחרי שאור ברוך הוכשל ברחבה ועוז ראלי דייק מהנקודה הלבנה. ספק אם המשחק מול היריבה החלשה מהווה מדד עבור דרור קשטן לקראת היריבות שמצפות לו בליגת העל, אך המאמן הוותיק יכול להיות מרוצה בעיקר מהיכולת של אמיר עגייב הצעיר, עליו הוא בונה.

שחקן צעיר נוסף שצפוי להוות חלק מרכזי בקבוצה העונה הוא החלוץ המוכשר גיל יצחק שנכנס במחצית והראה הרבה ניצוצות של כדורגל. ומה נאמר על הפועל פתח תקוה? כפי שהקבוצה נראתה, בעיקר בחלק האחורי, מצפה לניסן יחזקאל עונה לא פשוטה בליגה הלאומית. אם יחזקאל מחפש נקודת אור במשחק הזה, הוא יכול למצוא אותה ביכולת של השחקנים הצעירים כמו רובי דבורה, שחר בלילטי ואור פישביין שנכנסו במחצית השנייה ואיזנו את המשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התעללו בהפועל פ"ת. שחקני בני יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

דקה 78: שחר בלילטי המחליף של המלאבסים פרץ מצד שמאל ומסר כדור רוחב, מגן של בני יהודה הסיט את הכדור שכמעט חדר פנימה אבל אלמדון שוב היה במקום והדף את הכדור לקרן.

דקה 68: מצב ראשון מסוכן לאורחים. לורן בן ארי הפתיע עם בעיטה מ-25 מטרים, אבל תום אלמדון היה עירני והדף את הכדור לקרן.

דקה 48: בני יהודה עשתה ארבעה חילופים במחצית, אך עלתה למחצית השניה באותו מצב רוח התקפי. אדם הרפקה שנכנס במחצית קיבל כדור טוב מגיל יצחק המחליף הנוסף ובעט כדור מסובב לחיבורים. אבי איבגי השוער המחליף התעופף והדף לקרן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שוער הפועל פתח תקוה אוראל כהן. ניב אהרונסון
עבד קשה מאוד מול בני יהודה. אוראל כהן/ניב אהרונסון

דקה 30: גול! בני יהודה המשיכה להתעלל בהגנה החלשה של המלאבסים והכפילה את היתרון בזכות שער בפנדל של עוז ראלי. אור ברוך שוב עשה את הצרות להגנה של האורחים והוכשל על ידי אורי פסו בתוך הרחבה. ראלי לא התקשה מהנקודה הלבנה. 0:2 לבני יהודה.

דקה 22: גול! הלחץ של הזהובים נשא פרי והם עלו ליתרון בזכות שער נגיחה של הבלם אביב חדד שהגיע ראשון לכדור קרן של נס זמיר וניצל יציאה הססנית של אוראל כהן מהשער.

דקה 20: אור ברוך הגיע למצב שלישי נהדר אחרי שקיבל כדור עומק מצוין מאמיר עגייב ומצא עצמו מול אוראל כהן, אך מזווית לא פשוטה בעט לרשת החיצונית.

דקה 15: בני יהודה המשיכה ללחוץ ואמיר עגייב סיכן שוב את שערו של אוראל כהן עם בעיטה מ-20 מטרים שנהדפה לא טוב על ידי כהן. אור ברוך הגיע לכדור החוזר אבל השוער התעשת והדף את הסכנה.

דקה 11: הזדמנות ראשונה טובה לבני יהודה. עוז ראלי פרץ מצד ימין והרים כדור מדויק אליו הגיע אור ברוך ונגח מקרוב החוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתח בהרכב. רפי דהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, סתיו פיניש, יורו לאמין, אמיר עגייב, נס זמיר, אור ברוך.


הפועל פתח תקוה: אוראל כהן, יוגב בן סימון, גיא משפתי, אורי פסו, בן צעירי, טל מאיר, אימורו לוקמן, שי רביבו, בר מזרחי, דייויד גומז, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully