וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את בני לוד

למרות החום הכבד והמשחק הנוקשה של בני לוד, אלישע לוי ושחקניו חילצו 1:2. המשחק הועבר בשידור חי בוואלה! ספורט

צילום: טל אנגלנדר. עריכה: מיכאל ברגמן

שמונה ימים לפני פתיחתה של ליגת העל, הפועל באר שבע ערכה היום (שישי) ניסוי כלים נוסף לקראת המחזור הראשון בו תפגוש באצטדיון רמת גן את בית"ר ירושלים, כשהפעם היא התארחה במגרשה של בני לוד מהלאומית. הקבוצה של אלישע לוי, שחסרה את השוער אוסטין אג'ידה ששיחק עם נבחרת ניגריה ביום רביעי, ניצחה 1:2 את לוד משערים של דובב גבאי (19) וסיראז' נאסר (70), כשמוראד אבו ענזה איזן זמנית בדקה ה-39 לזכות בני לוד, במשחק ששודר בשידור חי בוואלה! ספורט.

חלוץ הפועל באר שבע אליניב ברדה (שמאל) מול אברטון זאגו בני לוד. ברני ארדוב
יכבוש משחק שני ברציפות? אליניב ברדה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

בדקה ה-14 הגיעה באר שבע למצב ראשון כשסוארס נגח לעבר שער לוד, וחתוכה קלט היטב. בדקה ה-19 באר שבע עלתה ל-0:1, לאחר שגל אראל מצא פרצה בהגנת לוד, מסר היטב לדובב גבאי וזה עקף את צליל חתוכה וגלגל פנימה. בני לוד החלה ליזום יותר, אך לא סיכנה את שערו של שלומי בן חמו. בדקה ה-39 הגנת באר שבע חלמה, ובני לוד השוותה ל-1:1, אחרי מוראד אבו ענזה נותר חופשי במרכז הרחבה ובעט פנימה מול בן חמו.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו (שמאל) מול סאלם אבו סיאם שחקן בני לוד. ברני ארדוב
משחק מאכזב. בוזגלו/ברני ארדוב

בני לוד ביצעה שלושה חילופים במחצית, והמארחת הייתה פיזית ונמרצת בדקות הפתיחה של המחצית השנייה. באר שבע החזיקה יותר בכדור, אולם התקשת לפצח את משחק ההגנה של לוד. מאור בוזגלו ואליניב ברדה לא באו לידי ביטוי בבאר שבע, שהייתה חלשה לאורך דקות ארוכות במחצית השנייה. אלישע לוי הכניס את תומר סוויסה ולוטם זינו כדי לרענן את השורות, אבל קבוצתו לא איימה על השער. בדקה ה-60 המשחק התחמם כשסוארס ואבו ענזה החליפו ביניהם דחיפות, ושתי דקות אחר כך מאור בוזגלו ירד לספסל, לאחר שרשם משחק מאכזב. המשחק המשיך להיות חם, פיזי ונוקשה. בסופו של דבר באר שבע התרכזה בכדורגל והצליחה בדקה ה-70 לעלות ל-1:2 משער של סיראז' נאסר, שנכנס כמחליף. נאסר מצא עצמו חופשי מול שער לוד, הקפיץ יפה פנימה והחזיר את היתרון לבאר שבעים.

החום התיש את השחקנים, ובדקה ה-75 השופט איתן שמואלביץ' איפשר לשחקני שתי הקבוצות לנוח מעט ולשתות מים. בדקה ה-85 השופט איתן שמואלביץ' ביקש מאלישע לוי להחליף את גל אראל, מאחר שלטעמו קשר באר שבע שיחק באופן נוקשה. אלישע לוי החליף את הקשר, והמשחק חודש כשלוד החלה ללחוץ ולנסות להשגי שער שוויון. שחקניו של אלישע לוי לא מעדו, שמרו על התוצאה וניצחו בסיום 1:2 את בני לוד.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי (שמאל). ברני ארדוב
אין לו מספיק סיבות להיות מרוצה/ברני ארדוב

הרכבים

בני לוד: צליל חתוכה, עאמר מנצור, אברטון זאגו, רן אלבגלי, סאלם אבו סיאם, קובי בן חמו, מוחמד אזברגה,יחיא עיסא, רז שביט, מוראד אבו ענזה, אידריסה סומאה.


הפועל באר שבע: שלומי בן חמו, אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ?, וויליאם סוארס, אופיר דוידאזדה, קובי דג?אני, גל אראל, פיראס עוואד, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי.

שחקני הפועל באר שבע קובי דג'אני (שמאל) אביתר אילוז (ימין) מול שחקן בני לוד מוראד אבו ענזה. ברני ארדוב
נתן את שלו. אבו ענזה מול דג'אני/ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע גל אראל. ברני ארדוב
יופי של בישול במחצית הראשונה, טמפרמנט חם מדי במחצית השנייה. גל אראל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully