וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר סינסינטי: פדרר מול נדאל ברבע הגמר

השוויצרי התקשה מול האס אך ניצח 6:1, 5:7, 3:6 ויפגוש את הספרדי שגבר על דימיטרוב. דג'וקוביץ' מול איסנר. פרר הודח

רוג'ר פדרר התקשה מאוד הערב (חמישי) מול טומי האס בשמינית גמר טורניר סינסינטי (סך פרסים 2.37 מיליון דולר), אך לאחר מאבק עיקש במיוחד הצליח להעפיל לרבע הגמר עם ניצחון 6:1, 5:7, 3:6. פדרר נראה רע מאוד במערכה הראשונה והושפל על ידי הגרמני ששבר כבר בפתיחת הסט, אך השוויצרי הציג את קור הרוח המוכר שלו והצליח לנצח את המערכה השנייה אחרי סט צמוד. במערכה השלישית השיג השוויצרי שבירה מכרעת ל-3:5 בדרך ל-3:6 במערכה ו-1:2 במשחק כולו.

לפדרר מצפה מפגש קלאסי בשלב הבא מול לא אחר מאשר רפאל נדאל כאשר השור הספרדי (3 בעולם) התמודד מאוחר יותר במשחק שלו בשמינית הגמר מול גריגור דימיטרוב הבולגרי וגבר עליו 2:6, 7:5, 2:6.

רוג'ר פדרר שחקן טניס. רויטרס
ניצחון קשה ויריב עוד יותר קשה ברבע הגמר. פדרר/רויטרס

מי שעוד העפיל לרבע הגמר הוא נובאק דג'וקוביץ', הסרבי המדורג ראשון בעולם שניצח ללא קושי במשחק שלו את דוד גופין הבלגי 0:6,2:6 במפגש שהיה חד צדדי לחלוטין. דג'וקוביץ יפגוש ברבע הגמר את ג'ון איסנר האמריקאי (22 בעולם) שניצח בשתי מערכות את מילוש ראוניץ' הקנדי (10 בעולם) 4:6,6:7.

מי שחולל הפתעה הוא דימיטרי טורסנוב הרוסי (44 בעולם) שניצח במשחק שלו את דויד פרר הספרדי (4 בעולם) 4:6,2:6. טורסנוב יפגוש ברבע הגמר את חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי המצוין (7 בעולם).

רבע גמר נוסף שצפוי להיות מסקרן הוא בין אנדי מארי לתומאס ברדיך. מארי גבר בשמינית הגמר על הצרפתי ג'וליאן בנטו 2:6, 2:6 ואילו הצ'כי ניצח בקלות את טומי רוברדו 3:6, 0:6.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
עלה בקלות לרבע הגמר. דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully