וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות אוסרת על הטוטו להשתמש בשמות הקבוצות

15.8.2013 / 18:59

עו"ד של ההתאחדות שלחו מכתב מטעם היו"ר וקבוצות הליגות הבכירות, ובו נטען להפרת זכויות. הטוטו: "פועלים כחוק"

המאבק בין ההתאחדות לכדורגל למועצה להסדר ההימורים בספורט (הטוטו) מחריף. ההתאחדות העבירה היום (חמישי) לראשי הטוטו, היו"ר צחי פישביין והמנכ"ל איציק לארי, מכתב ממשרד עו"ד ש. הורוביץ' ושות' המייצג אותה, בנוגע להפרת הזכויות של קבוצות הכדורגל המקצועניות בישראל.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
מכתב בשמו ובשם כל קבוצות ליגת העל והלאומית. אבי לוזון/קובי אליהו

במכתב נטען כי הטוטו פוגע בזכויות של כל קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, שכן כעת ההסכמים האמורים בין הצדדים לא תקפים, שיתוף הפעולה הסתיים בעקבות החלטת המועצה שלא לחדש את ההסכם לעונת המשחקים הקרובה, ולכן המועצה לא רשאית להשתמש עוד בשמות ובסמלים של כל קבוצות הכדורגל. משמעות הדבר: ההתאחדות לא מוכנה ששמות הקבוצות יופיעו בטפסי הטוטו והווינר, כך שלא יתבצעו הימורים על משחקי הליגות בישראל.

בהודעה מטעם ההתאחדות והקבוצות נכתב: "מרשותיי מודיעות לכם בזאת כי הן אוסרות על כל שימוש מטעם המועצה, או מי מטעמה, במאפייניהם הייחודיים של קבוצות הכדורגל, ובכלל זאת שמות, סמלים, תמונות וכל מאפיין אחר ששימוש בו עלול להפר את זכויותיהן. זאת, הן במסגרת טפסי הטוטו והן במסגרת הפעילות הפרסומית".

בטוטו טענו שלא קיבלו את המכתב, וגורם אמר בנושא: "כשנקבל אותו, נגיב בהתאם".

לאחר מכן נמסר: ?המועצה פעלה ופועלת כחוק, ובכלל זה על פי פסק הדין של בית המשפט העליון, שהתיר מפורשות למועצה להשתמש במשחקים של קבוצות כדוגל לצרכי הימורים, גם בלא הסכמתן. המועצה תבחן את הפניה החדשה, ותשיב לה בהקדם. הטוטו מזכיר להתאחדות שגם ללא ההסכם השיווקי, היא עדיין הנהנית העיקרית מכספי הטוטו, וכל גידול ברווחיו, יביא גם לגידול בהשקעות הטוטו בכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully