וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: נדחתה בשבועיים פתיחת הליגה הלאומית

אבי לוזון הסכים לדרישת ראשי הקבוצות והליגה תיפתח ב-7 בספטמבר. ברעם: "גם הטוטו הפקיר את הליגה הלאומית"

פתיחת הליגה הלאומית תידחה בשבועיים וזאת לבקשת ראשי הקבוצות. בעקבות המשבר עם הטוטו והעובדה שהקבוצות לא קיבלו את הכספים, דרשו ראשי הקבוצות בלאומית לדחות את פתיחת העונה על מנת שיוכלו להתארגן כלכלית. אתמול (שלישי) נערכה פגישה בין ראשי הקבוצות ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון במהלכה טענו ראשי הקבוצות כי מענק התמיכה הבסיסי מהטוטו מהווה כרבע מהתקציב הממוצע בליגה. לוזון הבטיח לשקול והיום קיבלו קבוצות הלאומית הודעה שפתיחת הליגה תידחה ל-7 בספטמבר, היום בו תארח נבחרת ישראל את אזרבייג'אן.

מההתאחדות נמסר בתגובה: "לאחר התייעצות שקיים יו"ר ההתאחדות אבי לוזון עם ממלא מקומו שטרן חלובה, יו"ר הבקרה עפר אורליצקי, היועץ המשפטי משה אביבי ומנכ"ל ההתאחדות רותם קמר, הוחלט להביא לאישור המזכירות החלטה כחי הליגה הלאומית תיפתח ב-7-8 בספטמבר".

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
אחרי כל פגישה עם לוזון כולם מתקפלים ומיישרים קו איתו, אבל זה לא מביא לשום פתרון/ברני ארדוב

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, מהמתנגדים לפתיחת העונה ללא תמיכת הטוטו, הגיב לוואלה! ספורט: "המצב שנוצר לא הגיוני. לא יכול להיות שקבוצות יפתחו את העונה בפחות 600 אלף שקל אחרי שכבר סגרנו את כל התקציב לעונה הבאה ויש חוזים חתומים שאין לנו את האפשרות לשלם אותם כרגע. אחרי כל פגישה עם לוזון כולם מתקפלים ומיישרים קו איתו, אבל זה לא מביא לשום פתרון. אנחנו לא יכולים להביא את הסכומים האלה מהכיס הפרטי שלנו. גם הטוטו הפקיר את הליגה הלאומית ובגללו כל הכדורגל בפריפריה נפגע. לא יכול להיות שבגלל ועדות כאלה או אחרות לא יעבור כסף בהתראה כל כך קצרה".

ברעם המשיך לתקוף: "אם היו באים ואומרים לנו שעד סוף השנה יש ללוזון לעזוב את התפקיד ואם הוא לא יעזוב לא יהיה תקצוב, היינו יכולים להיערך, אבל כרגע אין לנו שום דרך להיערך למצב החדש. אף אחד מהטוטו לא הגיע גם כדי לנסות ולנהל איתנו איזשהו סוג של משא ומתן או נתן לנו רשימת דרישות. קיבלנו את ההחלטה כמו שהיא וההחלטה פשוט לא הגיונית ולא הוגנת וזה פוגע בכל הכדורגל בליגה הלאומית. אין בשום מקום בעולם ליגת העל שיכולה להתקיים בלי ליגת משנה ואם לא רוצים שהליגה הלאומית תתקיים, אז שיפרקו אותה לגמרי".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully