וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הלאומית ביקשו לדחות את פתיחת הליגה

הסבירו כי אם יידחו שני מחזורים, הליגה תיפתח ב-21 בספטמבר: "לוזון צריך לחשוב כאילו מכבי פתח תקוה בלאומית"

ראשי הליגה הלאומית ביקשו לדחות את פתיחת בליגה, כנראה בשבועיים, זאת במהלך הפגישה היום (שלישי) עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, במשרדי ההתאחדות לכדורגל. לוזון הבטיח לשקול את הנושא ובקרוב יוכרע מתי תיפתח הליגה הלאומית. במהלך הישיבה טענו ראשי קבוצות הליגה הלאומית כי המענק הבסיסי שהם אמורים לקבל מהטוטו, כ-1.2 מיליון שקל, מהווה כמעט רבע מהתקציב הממוצע בליגה.

ראשי הקבוצות ביקשו לדחות את שני המחזורים הראשונים של הליגה והסבירו בסיום הפגישה: "המטרה היא לעכב את פתיחת העונה בשבועיים, כדי להגיע למצב שהיא נדחית עד אחרי החגים". לפי המתכונת הזאת, ייתכן שהליגה תיפתח רק ב-21 בספטמבר. הקבוצות ציינו כי "רביב ספיר היה האיש הכי ממלכתי בישיבה הזאת. הוא מאוד בעד המאבק של לוזון".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
"הוא צריך לחשוב כאילו שמכבי פתח תקוה בלאומית". לוזון/קובי אליהו

לוזון הסביר כי אפשר לגייס את הכסף בדרכים אחרות. "לוזון צריך לדמיין כאילו קבוצה שיקרה ללבו, מכבי פתח תקוה למשל, הייתה בלאומית. איך אפשר לפתוח את העונה עם תנאים כאלה? ברור לנו שקבוצות כמו מכבי נתניה יוכלו להסתדר גם ללא התמיכה. אבל מה עם השאר, קבוצות שהבעלים שלהם לא יכולים להביא מיליונים מהבית?".

כזכור, ראשי הליגה הלאומית הבהירו עם הקמתה של המנהלת, כי הם חוששים שההחלטות שיתקבלו יפגעו בקבוצות הקטנות. ראשי הקבוצות הקטנות הסבירו כבר אז כי ההשפעה של הקטנת התמיכה בהן משמעותה פגיעה בחלק ניכר מהתקציב. פרוספר אזגי מהפועל אשקלון וגיל ברעם מנצרת עילית הבהירו כבר בתחילת הפגישה כי הם מתנגדים לפתיחת העונה ללא תמיכת הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully