וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ה-WWE, דארן יאנג: "אני הומו ואני שמח על כך"

צפו: המתאבק הדהים ויצא מהארון בראיון ספונטני שערך מול המצלמות בלוס אנג'לס: "גאה במי שאני, רוצה לעשות מהפכה"

דארן יאנג, כוכב ה-WWE הדהים היום (חמישי) את עולם הספורט האמריקאי כשיצא מול מצלמות הטלוויזיה ויצא מהארון באופן פומבי. הארוע התרחש בשדה התעופה של לוס אנג'לס, כאשר אחד הצלמים שהיה במקום שאל את יאנג "האם מתאבק הומו יכול להצליח בענף ה-WWE הפופולארי?".

יאנג ניצל את ההזדמנות להתוודות על הנטיות המיניות שלו ואמר באופן שלא משתמע לשתי פנים: "בהחלט, תראה אותי. אני כוכב WWE ואם להיות כן איתך, אני אגיד לך כבר עכשיו, אני הומו, ואני שמח, מאוד שמח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדהים בשידור חי. דארן יאנג/מערכת וואלה!, צילום מסך

המראיין שנראה המום מהווידוי הזה, שאל את יאנג כיצד הוא חושב שחבריו ל-WWE יקבלו את הבשורה הזו, וענה: "כולנו אנשים בוגרים, כשאני בא לעבודה אני עובד ולא חושב על דברים אחרים. עסק זה עסק ואין מה לערב את הנטיות המיניות שלי לעסק".

יאנג היה מלא ביטחון בראיון המפתיע והוסיף: "אני שמח עם מי שאני, ונוח לי עם עצמי. אני מקווה לעשות שינוי בענף הזה, זה מאוד חשוב עבורי שאנשים יבינו שההעדפות הסקסואליות של הבנאדם לא באמת חשובות".

כזכור, הפעם הקודמת שבה ספורטאי יצא מהארון הייתה כאשר כדורסלן ה-NBA ג'ייסון קולינס הודיע כי הוא הומו, ווידוי שעורר סערה לא קטנה בארצות הברית וגרר אחריו גל של תגובות, רובן תומכות ומפרגנות.

צפו ביאנג יוצא מהארון בשידור חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully