וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון

צפו בתקציר: הקבוצה של אלי כהן לא נראתה טוב מול נציגת הלאומית, אך שי חדד כבש שער ניצחון בבעיטה חופשית (66)

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: דרור פיקלני

תשעה ימים בלבד נותרו לפתיחת עונת 2013/14 בליגת העל ולפחות על פי היכולת שהיא מציגה במשחקי ההכנה שלה, לבית"ר ירושלים יש בהחלט סיבות לדאגה. הקבוצה של אלי כהן גברה הערב 0:1 על הפועל אשקלון מהליגה הלאומית במשחק הכנה נוסף, אך נראתה לא טוב והייתה נחותה מהקבוצה של דני גולן.

למרות שמיעטה מאוד לסכן את שערה של אשקלון, בית"ר הצליחה לכבוש שער ניצחון. שי חדד היה זה שהכריע את ההתמודדות הזו עם בעיטה חופשית יפה בדקה ה-66 אחרי הכשלה על עדן נחמני. עומר אצילי ערך הופעת בכורה בבית"ר ופתח בהרכב, אך לא הרשים יתר על המידה והוחלף במחצית על ידי דור מלול, השחקן שנבחן במועדון בימים האחרונים. מיחה גרגוריץ', הבלם שנבחן בקבוצה ופתח בהרכב הציג יכולת לא רעה ובמועדון יקבלו החלטות לגביו בהמשך. אוהד סיידוף, שפתח בין הקורות במקומו של אריאל הרוש הציג יכולת לא רעה והציל מספר פעמים את קבוצתו מספיגה. בצד השני, לאשקלון יש קבוצה לא רעה בכלל ודני גולן יכול לראות את עצמו מועמד לגיטימי להעפיל לליגת העל בתום העונה עם סגל חזק ושחקנים מנוסים כמו יחיאל צגאי וברוך דגו.

שי חדד שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שער ניצחון. שי חדד/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 71: הזדמנות מצוינת למארחים. ירדן אבוחצירה בעט חזק מקצה הרחבה, אך סיידוף הצליח להדוף בקושי את הכדור.

דקה 66: גול! בניגוד למהלך המשחק, בית"ר ירושלים עולה ליתרון ראשון. עדן נחמני הוכשל כ-17 מטרים משערו של גליל בן שנן. שי חדד בעט את הכדור לפינה, בן שנן יכל להדוף אך הגיב באיטיות וספג. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 42: אשקלון המשיכה להיות מסוכנת יותר ועל סף המחצית קיבלה בעיטה חופשית, אותה בעט קרלוס צ'קאנה חזק לפינה, אבל סיידוף היה שוב מוכן והדף את הסכנה.

דקה 20: המשחק התנהל במרכז המגרש אך נציגת הלאומית הגיעה למצב ראשון טוב כשברוך דגו מצא עצמו פנוי ובעט חזק מתוך הרחבה, אוהד סיידוף הדף טוב לקרן.



הפועל אשקלון: גליל בן שנן, קרלוס צ'קאנה, עוז יפרח, ריאן אדלי, חיים איצרין, ג'יבריל סידיבה, אופיר חמו, יחיאל צגאי, ברוך דגו, לואיס זומא, רוברטס וז'ביצ'יוס

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, תומר ירוחם, ניסו קפילוטו, מיחה גרגוריץ', לנדרי מולמו, שי חדד, אופיר קריאף, דוד רביבו, עומר אצילי, צחי אליחן, עדן נחמני

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. קובי אליהו
הרבה עבודה לפניו. אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully