וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיאות ביה"ד העליון: "העתירה בעניין חלוץ מעוררת בעיות"

15.8.2013 / 14:17

בית הדין של האיגוד יתכנס בהרכב מורחב כדי לקבוע את כשירות מינוי חלוץ. בסיעת עוז מבקשים לדחות את הדיון בהנהלה

נשיאות בית הדין העליון של איגוד הכדורסל הודיעה היום (חמישי) לסיעת עוז כי תחליט לגבי עתירתה בנושא מינוי דן חלוץ בהרכב מורחב של חמישה חברי בית הדין. "העתירה מעוררת בעיות רציניות הראויות לדיון, והן במחלוקת בין הגופים המרכיבים את הנהלת האיגוד", נכתב בהחלטה של עורכי הדין יהושע גלברד ובן ציון כהן. ההחלטה תינתן עד ליום ראשון הקרוב, כשישיבת איגוד הכדורסל צפויה להתקיים ביום שלישי הקרוב.

כמו כן הודיעה הנשיאות כי החליטה שלא לדחות את ישיבת ההנהלה, "אנו משאירים לשיקול דעת הנהלת האיגוד ולהחלטתו אם לדון בנושאים השנויים במחלוקת בישיבה שתתקיים ביום 20 לאוגוסט 2013 או לדחות את הדיון בהם לתאריך אחר".

חלוץ: "ההחלטה לצאת למלחמה בלבנון הייתה נכונה".
הנשיאות קבעה דיון בהרכב מורחב בעניין מינויו. דן חלוץ

בסיעת עוז מאמינים כי משמעות ההחלטה היא שמינויו של חלוץ לא ייצא לפועל בכלל, או לפחות תידחה מהישיבה ביום שלישי. בינתיים דורשת הסיעה לדחות את הנושא מהישיבה על ידי צו זמני, "החלטת בית הדין היא מבחינה משפטית מכה קשה ביותר לאיגוד", כתב היועץ המשפטי של הסיעה, עורך דין אמיר רוזנברג, "בדרך כלל החלטות כאלה משמעותן המשפטית גדולה מאוד. זה כמו שבג"צ מעביר להרכב מורחב דברים חשובים, אז הוא גם מוציא צווים, בוודאי כאשר בית הדין כותב מפורשות כי הדברים רציניים".

בסיעת עוז הגיבו מאוחר יותר באופן רשמי לתשובת נשיאות בית הדין לעתירתם וכמו כן לשמועות על פגישה בינם לבין דן חלוץ: "סיעת עוז מבקשת להודיע בצורה חד משמעית ובניגוד להודעות שמפיצה סיעת חמשת המרכזים כי לא תנהל שום משא ומתן בנוגע לבחירת דן חלוץ ליו"ר האיגוד. המינוי הבעייתי והבלתי חוקי רק יגרום נזק בלתי הפיך לאיגוד הכדורסל. טוב יעשה מר חלוץ שיסיר את מועמדותו לתפקיד המוצע לו בצורה הגובלת בשחיתות שלטונית. סיעת עוז תמשיך להיאבק בכל הכוח לניקוי איגוד הכדורסל מכל הגורמים שדרדרו אותו לתהום ולא תיתן לשים כסות מופרכת למעשי השחיתות באיגוד הכדורסל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully