וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס: "אני מברכת את ברטולי על קריירה גדולה"

עולם הטניס נדהם מפרישתה המפתיעה של אלופת ווימבלדון. לורה רובסון: "פרשה?? מה??", בראד גילברט: "הטירוף יחסר"

עולם הטניס הוכה בתדהמה היום (חמישי) לאחר שמריון ברטולי הודיעה במפתיע על פרישה. הכרזתה של הצרפתייה בת ה-28 על סיום הקריירה שלה - רק שישה שבועות לאחר זכייתה ההיסטורית בווימבלדון - לא השאירה את הקולגות אישים לבשורה.

"ברטולי פרשה?? מה??" צייצה הטניסאית הבריטית לורה רובסון. "זה טירוף לקום לידיעה כזאת" אמרה טניסאית העבר קים קלייסטרס, "אני מברכת את מריון על קריירה גדולה". טניסאי העבר בראד גילברט צייץ: "איזה הלם אחרי הודעת של ברטולי, אני אתגעגע לטירוף שלה במגרש. היא בת 28 ויכלה לעשות עוד הרבה כסף בשנה הקרובה". טניסאית העבר האמריקאית לינדזי דבנפורט: "שמחה עבור ברטולי, אני מקווה שהיא תהנה ממה שהשיגה ומאחלת לה כל טוב". פט מקנרו, אחיו הצעיר של ג'ון מקנרו וקפטן נבחרת הדייויס של ארה"ב צייץ: "מריון...עשית את זה בדרך שלך...כמו תמיד".

הטניסאית הצרפתייה מריון ברטולי מכריזה על פרישה מטניס. Matthew Stockman, GettyImages
איש לא ציפה שתפרוש בגיל 28, אחרי הישג השיא בקריירה. ברטולי במסיבת העיתונאים בה הודיעה על פרישה/GettyImages, Matthew Stockman

הכרזתה של המדורגת שביעית בעולם כיום הגיעה בתום הפסדה בסיבוב השני של טורניר סינסינטי לרומנייה סימונה האלפ בתוצאה 3:6, 6:4, 1:6. ברטולי סיפרה לעיתונאים ההמומים בחדר התקשורת של טורניר סינסינטי שהתקשרה לאביה וסיפרה לו על החלטתה. "זה אף פעם לא קל ואף פעם אין זמן נכון להגיד את זה, אבל זה היה משחקי האחרון בקריירה", אמרה ברטולי והדהימה את העיתונאים בחדר המדיה, תוך שהיא מוחה את הדמעות מעיניה. "הגיע הזמן שלי לפרוש ולסיים את הקריירה, אני מרגישה שזה הזמן הנכון ללכת".

ברטולי החלה את הקריירה המקצוענית שלה בשנת 2000, והיה זה אביה וולטר שדחף אותה ואף ויתר על התפתחות הקריירה שלו כרופא כדי ללמוד איך להפוך למאמן טניס ולפתח את יכולותיה של בתו. ההצלחה החלה להאיר פנים לצרפתייה בשנת 2007, כשהפתיעה את עולם הטניס והעפילה לגמר טורניר ווימבלדון בו נכנעה לונוס וויליאמס. ברטולי הפכה לטניסאית הצרפתייה הבכירה וירשה את מקומה של אמילי מאורסמו, ואספה במשך השנים שמונה תארי WTA. ב-2009 הפסידה ברבע גמר אוטסרליה, ובתחילת העשור הגיעה הפריצה הגדולה שלה, כשרשמה בינואר 2012 את דירוג השיא שלה - מקום שביעי בעולם - והגיעה לחצי גמר רולאן גארוס (2011), רבע גמר אליפות ארה"ב (2012) והזכייה ההיסטורית בגמר ווימבלדון 2013. ברטולי דורגה שביעית בעולם ביום פרישתה מטניס.

הטניסאית הצרפתייה מריון ברטולי מכריזה על פרישה מטניס. Matthew Stockman, GettyImages
נפרדת בדמעות/GettyImages, Matthew Stockman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully