וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: טיילר האניקאט חתם לעונה אחת

15.8.2013 / 9:26

רכש מרשים ביותר לעולה החדשה לליגת העל: הפורוורד (23, 2.03) ששיחק 22 משחקים בשנתיים האחרונות במדי סקרמנטו

עירוני נס ציונה החתימה היום (חמישי) את הפורוורד האמריקאי טיילר האניקאט לעונה הבאה. מדובר ברכש מפתיע מאוד עבור הקבוצה של נדב זילברשטיין מאחר ורק לפני שנתיים היה אמור השחקן להיות אחד הברגים המשמעותיים בסגל של סקרמנטו קינגס, אך לא השכיל לעשות זאת. כעת הוא ינסה להוביל את העולה החדשה לליגת העל, ועל הדרך לנסות להתחיל את הפריצה בקריירה שלו. כמו כן, כפי שפרסמנו אתמול לראשונה, גם מיטשל וואט צפוי לחתום היום על חוזהו.

שחקן UCLA טיילר האניקט. GettyImages
רכש מפתיע. האניקט/GettyImages

האניקאט (23, 2.03) הוא יליד לוס אנג'לס ושכזה בחר לשחק במכללת UCLA היוקרתית. שנתיים בלבד הספיקו לפורוורד כדי לצאת לדראפט ה-NBA וסקרמנטו קינגס בחרה אותו במקום ה-35 בדראפט 2011. את עונת הבכורה שלו בליגה הוא פתח ברינו מליגת הפיתוח אך הספיק לשחק גם 13 משחקים בקינגס ולרשום 1.5 נקודות ו-1.1 ריבאונדים. גם את העונה שעברה פתח ברינו, ורשם 10.9 נקודות ו-9.6 ריבאונדים, ובהמשך שיחק תשעה משחקים במדי סקרמנטו לפני שנשלח בטרייד ליוסטון במדיה לא שיחק. בליגת הקיץ האחרונה באורלנדו הוא רשם 6.8 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של נדב זילברשטיין כולל נכון לעכשיו את הזרים גארי פלאוורס ופרסטון נואלס ואת הישראלים מאיר טפירו, קורי קאר, טל דן, גיל אמיתי ורז זהביאן. בנס ציונה ינסו לצרף ישראלי נוסף עד לפתיחת העונה. הקבוצה מכרה כמעט את כל מינוייה לעונה הבאה ומצפה לעונת בכורה מרשימה בליגה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully