וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.8

יונייטד עם הצעה חדשה לפברגאס, מעגל הקבוצות שרוצות את אטו מתרחב, סמי חדירה הוצע לפ.ס.ז', דינמו מוסקבה קנתה שלושה מכוכבי נבחרת רוסיה. כל ההעברות והשמועות

שחקן ריאל מדריד אסטבן גראנרו חוגג שער. רויטרס
חזר לספרד. אסטבן גראנרו/רויטרס

העברות

* רכש חדש לטוטנהאם. התרנגולים הודיעו על סיכום עם טולוז לגבי רכישתו של הקשר אטיין קאפו תמורת 11 מיליון יורו. קאפו, שרשם 174 הופעות וכבש 13 שערים בליג 1, עבר בדיקות רפואיות וחתם על החוזה.

* אנז'י מחצ'קאלה המתפרקת מנכסיה, מכרה שלושה מכוכביה - איגור דניסוב, יורי ז'ירקוב ואלכסנדר קוקורין - ב-45 מיליון יורו לדינמו מוסקבה. אגב, קוקורין עשה את המעבר מדינמו לאנז'י רק בחודש שעבר ב-19 מיליון, ולא הספיק לרשום ולו דקה אחת במדיה לפני שחזר הביתה.

* ריאל סוסיאדד הודיעה כי צירפה בהשאלה את הקשר הספרדי בן ה-26 אסטבן גראנרו, ששיחק בעונה שעברה בק.פ.ר האנגלית ולפני כן בריאל מדריד.

* דארן בנט, החלוץ האנגלי בן ה-29, עבר בדיקות רפואיות בפולהאם והצטרף לקבוצה של מרטין יול בהשאלה מאסטון וילה, ששברה עבורו את שיא ההעברות שלה עם 18 מיליון ליש"ט ב-2011.

* ורונה החתימה את קשר פיורנטינה רומלו. השחקן בן ה-26 יושאל לקבוצה מצפון איטליה לעונה אחת.

* ראול בובאדיז'ה, החלוץ הארגנטינאי בן ה-26 ששוחרר מבאזל בגלל בעיות משמעת, חתם לשלוש שנים באוגסבורג מהבונדסליגה.

* החלוץ הארגנטינאי מקסימיליאנו אורוטי, שהיה שותף לאליפות של ניואל'ס אולד בויס, חתם בטורונטו מה-MLS.

* מקסים ז'וס הצרפתי, 26, קשר בני סכנין בעונה שעברה, חתם לעונה אחת בפנתראקיקוס, שסיימה שמינית בליגה היוונית הבכירה בעונה שעברה.

סמי ח'דירה, שחקן ריאל מדריד. GettyImages
בלאן מחפש קשר, הוא מחפש מקום. סמי חדירה/GettyImages

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על ססק פברגאס. על פי הדיווחים בספרד, אלופת אנגליה הציעה 48 מיליון יורו עבור הכוכב של ברצלונה בתקווה שזה ישתכנע לעבור אליה.

* סוכנו של מרטין מונטויה חשף כי אינטר ונאפולי הביעו התעניינות במגן ברצלונה. "קיבלנו פניות משתי הקבוצות האיטלקיות, אבל ברצלונה רוצה לשמור עליו בכל מחיר. השבוע התחלנו לדבר על הארכת חוזה".

* קשר ריאל מדריד סמי חדירה הוצע לפריס סן ז'רמן. בברנבאו טוענים שסוכנו של חדירה יצר קשר עם המועדון הצרפתי נוכח חיפושיו של מאמן פ.ס.ז' לורן בלאן אחר קשר.

* ראשי רומא וולטר סבאטיני ומאורו באלדיסוני יפגשו בלונדון את ראשי טוטנהאם, המעוניינת בקשרים מיראלם פיאניץ' ואריק לאמלה. חלוץ הג'אלורוסי פבלו אוסבלדו מבוקש על ידי פולהאם וסאותהמפטון. נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס הודיע שאינו מעוניין באוסבלדו: "הוא לא מספיק טוב לאיטליה בכלל ונאפולי בפרט".

* ויאריאל ולבאנטה דולקות אחרי קשר יובנטוס פאוסטו רוסי, ששיחק בעונה שעברה בברשיה.

* מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו הצהיר כי דויד לואיז לא למכירה. ברצלונה מעוניינת בברזילאי בן ה-26. "אין סיכוי שיעזוב, אני אוהב אותו והוא חתם על חוזה בעונה שעברה", אמר הפורטוגלי.

* לפי "דיילי מייל", מנצ'סטר סיטי הבהירה לארסנל שהיא לא מתכוונת למכור את אדין דז'קו. התותחנים חושקים בחלוץ הבוסני אחרי שהבינו שלואיס סוארס לא יעזוב את ליברפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דויד לואיז שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
אין סיכוי שמוריניו יוותר עליו, ועוד לברצלונה. לואיז/רויטרס

* עתידו של סמואל אטו ממשיך להעסיק את כלי התקשורת, ולא רק באנגליה. חלוצה של אנז'י מחצ'קאלה מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד שתעשה מאמץ לצרפו. יחד עם זאת, החלוץ מעוניין לשחק תחת ז'וזה מוריניו בצ'לסי, כשגם נאפולי ואינטר לוטשות עיניים.

* ב"סאן" טוענים שריאל מדריד עדיין משוכנעת שהיא תוכל לצרף הקיץ את גארת' בייל תמורת 81 מיליון ליש"ט, כאשר הטענה היא שטוטנהאם מעדיפה להמתין עד הרגע האחרון לסגירת חלון ההעברות ב-2 בספטמבר.

* מנצ'סטר יונייטד מתכננת להציע 40 מיליון ליש"ט עבור קשרה של ברצלונה ססק פברגאס אחרי שדייויד מויס מסרב לוותר עליו. את הדיווח בנושא הביא "דיילי טלגרף".

* מנצ'סטר סיטי שהבינה שפפה כנראה לא יגיע לשחק בקבוצה מתכננת להנחית אצלה את שחקנה הארגנטינאי של אתלטיקו מדריד, מרטין דמיצ'ליס, ששיתף פעולה עם מנואל פלגריני במלאגה לפני שעזב לקולצ'ונרוס.

* באחת מתחנות הטלוויזיה הספרדיות טוענים שמנצ'סטר יונייטד מתכננת להגיש הצעה לריאל מדריד תמורת מסוט אוזיל.

* ברצלונה כנראה משלימה עם זה שדויד לואיז לא יגיע, ושוקלת את צירופו של אחד הבלמים הבאים: ממאדו סאקו, שחקנה של פריס סן ז'רמן, ניקולאס אוטאמנדי הארגנטינאי שמשחק בפורטו, אליאקים מנגלה, שחקנה הצרפתי של פורטו ומילאן בישבאץ שמשחק בליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully