וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דוראנט והארדן על הטרייד שפירק את הת'אנדר

שנה לאחר הטרייד ששלח אותו לרוקטס, התיישבו השניים על ספה אחת עם ביל סימונס וחשפו: כך זה קרה. צפו בראיון המרגש

לפני קצת יותר משנה היה נדמה שיש קבוצה אחת בליגה בעלת שלושה כוכבים שעומדת להילחם על תואר האליפות ב-NBA בכל אחת מהשנים הקרובות. לא, לא היה מדובר במיאמי, כי אם באוקלהומה סיטי. הת'אנדר החזיקו אז במלך הסלים של הליגה, קווין דוראנט, באחד הגארדים הטובים בליגה בדמותו של ראסל ווסטברוק, ובאחד, ג'יימס הארדן, שזכה בתואר השחקן השישי של אותה עונה וחיבר את הכל יחדיו.

ההמשך ידוע: אוקלהומה ביצעה טרייד מוזר עם יוסטון, במהלכו שלחה את הארדן לרוקטס בתמורה לקווין מרטין ופינוי של תקרת השכר שלהם, ווסטברוק ודוראנט לא הצליחו לקחת את קבוצתם מעבר לחצי גמר המערב, בעוד הארדן הפך למפלצת נקודות ביוסטון, ועתה, עם דווייט הווארד, הקבוצה שלהם הופכת למאיימת באמת. אז איך הארדן ודוראנט רואים את הדברים עכשיו, שנה לאחר מכן? ביל סימונס וג'יילן רוז מאתר "גרנטלנד" ישב איתם וקיבל לא מעט תשובות מעניינות.

הארדן, שהיה החלק בשלישייה שנאלץ לעזוב, סיפר בתחילה על התחושות, רגע לאחר הטרייד. "עברנו מסדרת הגמר, למשחקים האולימפיים בהם הייתי עם קווין וראסל ווסטברוק כל הזמן, למצב חדש לחלוטין. זה קרה ברגע אחד. זה היה מוזר מאוד כל העונה, להיות לבד אחרי שהגעתי מסוג של אחווה כזו של אחים, ואז פתאום להיות לבד, בעיר אחרת בלי אף אחד. אבל שלחתי המון הודעות אליהם, ובדקתי את הסטטיסטיקות של קווין בכל ערב. עשיתי את זה רק כדי להישאר קצת מעורב".

או כפי שניסח זאת סימונס: "זה כמו ששניהם התגרשו, אבל דוראנט קיבל משמרות על ראסל ווסטברוק". על כך ענה לו ג'יילן רוז: "כן, אבל הארדן אימץ את דווייט הווארד".

ג'יימס הארדן שחקן אוקלהומה סיטי עם קווין דוראנט. רויטרס
זמנים טובים ביחד. הארדן ודוראנט/רויטרס

אלא שגם לדוראנט עצמו הדברים לא היו פשוטים: "היה קשה. אני וג'יימס היינו חברים מהרגע שהוא נבחר בדראפט, ומהרגע שהוא נשלח בטרייד, זה היה קשה. קשה לקבוצה, קשה לאוהדים. אנשים הרגישו מאוכזבים כשהוא עזב, אבל זה רק הראה כמה מחוברים היינו. גם אני בדקתי את הסטטיסטיקות שלו כל הזמן ושמחתי לראות שהולך לו כל כך טוב ביוסטון. אני חושב שהוא הגארד הכי טוב בליגה כרגע".

על העונה הקרובה, בסיומה מצפים שני השחקנים להגיע לפחות לגמר המערב, ואולי אף להיפגש זה עם זה, אמר דוראנט: "יהיה כיף במהלך העונה. שנינו נרגשים. גם לנו יש קבוצה חדשה עם חבר'ה חדשים. לדעת שאתה משחק עבור אליפות זה משהו מיוחד, וזה גורם לך לבוא כל יום ולעבוד יותר קשה. אני מצפה לזה מאוד, ותמיד כיף לשחק נגד ג'יימס".

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט עם שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. GettyImages
ייפגשו כך בגמר המערב? דוראנט והארדן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully