וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: נועם מטלון חתם לשנתיים

הפורוורד (26, 1.97) שהצטיין בשורות אליצור יבנה בעונה שעברה חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה מאולם הפחים

הפועל חולון החתימה היום (רביעי) את פורוורד אליצור יבנה מהעונה שעברה נועם מטלון לשנתיים הבאות. מטלון היה מועמד לחולון בחודש האחרון, ובקבוצה מעוניינים שייאבק על דקות משחק בעמדה מספר 3 ו-2. כמו כן חתמו בקבוצה נאור שרון ורם אליאספור שהצטרפו למועדון במהלך העונה שעברה.

ירון להט שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול נועם מטלון שחקן מ.כ. הבקעה. ברני ארדוב
חוזר לאולם הפחים. מטלון/ברני ארדוב

מטלון (26, 1.97), אחיו של שחקן העבר ניר מטלון, שיחק לראשונה בליגת העל בגיל 18 בבני השרון, ולאחר שנתיים בהן לא פרץ ניסה את מזלו בהפועל גלבוע/עפולה אך גם לא זכה לדקות. בעונת 2008/9 ירד עם עפולה ללאומית והראה חלק מהפוטנציאל הרב שיש לו. את העונה שלאחר מכן פתח בחולון, אך לאחר זמן קצר ירד שוב ללאומית ועבר למ.כ הבקעה בה שיחק בהצלחה במשך שנתיים. הפורוורד נפצע בתחילת עונת 2011/12 ולא שיחק במשך עונה שלמה ובעונה שעברה שיחק באליצור יבנה ורשם 12.1 נקודות ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מטלון מצטרף לגוני יזרעאלי, יחזקאל סקוורר, אייזיק רוזפלט, ושלומי הרוש בקבוצה של ליאור ליובין שהחתימה עד כה את הזרים לורנס באוורס, בריאן אסברי, אנתוני גודס וג'ראיי גראנט.

כמו כן הודיעה הקבוצה כי עמותת האוהדים של חולון תוצג ב-1 לספטמבר בשעה 20:00 בבית שטיינברג שבעיר בנוכחות של כ-600 אוהדים, חברי עמותה, וכן בנוכחותם של שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי וחברי ההנהלה. עמותת האוהדים תצעד יד ביד ביחד עם הנהלת המועדון ותזכה לנציגים בדירקטוריון המנהל את המועדון כולל זכות הצבעה. מספר הנציגים ייקבע על פי סכומי הכסף אותם יגייסו מספונסרים ומתרומות. צעד של הקמת עמותת האוהדים הינו עוד שינוי מבני ורעיוני, דבר שהחל עם כניסתה של ההנהלה והבעלים החדשים
בסיומה של העונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully