וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה מל: "איגייבור הוא המחליף הטבעי של בניאט"

בבטיס מרוצים מכושרו של הקשר הניגרי, שאמור להיכנס לנעליו של הכוכב שנמכר לאתלטיק בילבאו: "אנחנו מאוד מאמינים בו"

המבחן הרשמי הראשון של ריאל מדריד המתחדשת יתקיים ביום ראשון הקרוב (21:00) כשהיא תארח את בטיס במחזור הראשון של עונת 2013-14. התקשורת הספרדית עסוקה כרגיל בבלאנקוס, אבל בקבוצה מסביליה מקווים להפתיע.

"איזו קבוצה נראה תחת קרלו אנצ'לוטי? זו לא ממש תעלומה כי ריאל מדריד היא תמיד קבוצה מנצחת", אמר מאמן בטיס פפה מל, "אנחנו הולכים לשחק בבית של הקבוצה הכי חשובה בכדורגל הספרדי, ובברנבאו הבלאנקוס תמיד פייבוריטים. נכון שהם התחדשו קצת בקיץ, אבל הרבה פעמים כדורגלנים בולטים בהופעות הבכורה שלהם. יראמנדי, איסקו... הם יגיעו מלאי מוטיבציה".

פפה מל, מאמן בטיס. Denis Doyle, GettyImages
"בברנבאו ריאל מדריד תמיד פייבוריטית". פפה מל/GettyImages, Denis Doyle

בינתיים מי שמושך לא מעט תשומת לב בוורדיבלאנקוס הוא נוסא איגייבור. הקשר הניגרי בלט במשחקי ההכנה של הקבוצה באנגליה, כבש נגד פולהאם ועל פי דיווחים בספרד, החל לעניין כמה קבוצות מהפרמיירליג שאף שלחו סקאוטים לעקוב אחריו במשחק נגד אברטון ביום ראשון האחרון.

למרות ההתעניינות הטרייה, קשה להאמין שהקבוצה מסביליה תמכור בקיץ הנוכחי את השחקן שהגיע אליה בקיץ שעבר מהפועל תל אביב ועבר לא מעט קשיי התאקלמות בשנה הראשונה שלו בספרד.

בטיס מכרה לפני כמה שבועות את הקשר המצטיין בניאט לאתלטיק בילבאו תמורת 8 מיליון יורו והמאמן מל מקווה שאיגייבור ייכנס לנעליים שלו. "נוסא הוא המחליף הטבעי של בניאט", אמר המאמן, "אנחנו מאוד מאמינים בו ולא הפסקנו לסמוך עליו גם כשהיו בעיות בשנה שעברה".

שחקן בטיס, נוסא איגייבור. Clive Brunskill, GettyImages
הרשים מאוד במסע המשחקים באנגליה. איגייבור/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully