וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן פארדיו: "אנחנו צריכים להחזיר את אפקט ההרתעה"

ניוקאסל מתכוננת לפתיחת העונה אחרי מאבקי תחתית עזים ב-2012-13. המאמן הוסיף: "מלבד הליגה, נתמקד בגביע האנגלי"

חמש שנים הפכפכות עברו על ניוקאסל יונייטד. אחרי ירידת ליגה, חזרה לפרמיירליג ועונה אחת שקטה של מרכז טבלה, הגיע מאבק מפתיע על מקום בליגת האלופות בעונת 2011-12 ומיד לאחר מכן מלחמה נגד הירידה בעונה שעברה. הקבוצה מצפון-מזרח מתכוננת עכשיו לעונה חדשה ואף אחד לא יודע מה יילד יום.

"אנחנו צריכים להחזיר את אפקט ההרתעה ולאיים יותר על השער", אמר המאמן אלן פארדיו ל"דיילי מירור", "אם אתה לא מאיים מספיק על השער, הקבוצות שמשחקות נגדך יצברו ביטחון, יבקיעו נגדך וינצחו אותך".

מאמן ניוקאסל אלן פארדיו. רויטרס
מי יודע איך תיראה העונה של ניוקאסל? פארדיו/רויטרס

המגפאייז מציגים בינתיים קיץ צנוע ביותר בגזרת הרכש, כשהחיזוק המרכזי והכמעט יחיד הוא לואיק רמי. החלוץ הצרפתי הבריז לקבוצה בינואר וחתם בק.פ.ר, אבל אחרי שזו ירדה לצ'מפיונשיפ הוא הושאל לקבוצה מצפון-מזרח אנגליה. בניוקאסל מקווים שההחתמה שלו תשכיח את המכירה של דמבה בה לצ'לסי לפני שנה ושהשילוב בינו לבין פאפיס סיסה יניב פירות.

בסט. ג'יימסז פארק יודעים שמאבק אליפות הוא מחוץ להישג ידם, אבל חולמים על תואר אחר ופארדיו הוסיף: "אני מאוכזב מההופעות שלנו במפעלי הגביע, במיוחד במפעל האהוב העלי - הגביע האנגלי. מעבר לפרמיירליג, זו התחרות בה אנחנו מתרכזים העונה. ריצה טובה בגביע יכולה לתת הרבה מרץ לקבוצת כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully