וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה הודחה מטורניר סינסינטי

המבחן הראשון של הרוסייה ומאמנה ג'ימי קונורס הסתיים בהפסד לסטפנס 2:6, 7:6, 6:3 בסיבוב השני. פדרר בשמינית הגמר

שיתוף הפעולה הראשון של מריה שראפובה עם מאמנה, טניסאי העבר האגדי ג'ימי קונורס, נפתח לפנות בוקר (רביעי) ברגל שמאל, כשהרוסייה הספדה בסיבוב השני של טורניר סינסינטי (סך פרסים 2.37 מיליון דולר) לאמריקאית סלואן סטפנס (17 בעולם) בתוצאה 2:6, 7:6, 6:3.

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. רויטרס
"לא הפסדתי בגלל שלא ביצעתי את מה שעבדנו עליו". שראפובה/רויטרס

"ברור שלא הפסדתי היום בגלל שלא ביצעתי את מה שעבדנו עליו", אמרה שראפובה לאחר ההדחה, "אנחנו עובדים על דברים שישפרו את המשחק שלי. הייתי חסרת סבלנות ועשיתי טעויות שאסור לעשות". ב-26 באוגוסט תיפתח אליפות ארצות הברית הפתוחה, וההפסד בסיסינטי מהווה עבורה נורת אזהרה. "ברור שקשה להפסיד בשלב כזה, לא שיחקתי הרבה זמן אבל זה לא תירוץ, אני אצטרך להתאמן קשה כדי להמשיך בהתקדמות שלי", אמרה הרוסייה. סטפנס תתמודד בשמינית הגמר נגד המנצחת בין ילנה יאנקוביץ' לנטליה מקארובה. ויקטוריה אזרנקה צלחה את משחקה נגד וניה קינג עם ניצחון 1:6, 6:7.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
אוהב את סינסינטי. פדרר/GettyImages

בגברים, רוג'ר פדרר העפיל לשמינית הגמר אחרי שניצח את הגרמני פיליפ קולשרייבר 3:6, 6:7 בתוך 1:28 שעות. "היה לי חשוב לשחק נקי", אמר פדרר לאחר הניצחון, "היו לי כמה שבועות קשים, ושמחתי לשחק משחק נקי. אמרתי לעצמי שלא אחזור לשחק עד שהגב בגב ייעלם. תמיד שיחקתי בסינסינטי כהכנה לאליפות ארצות הברית, אני אוהב את הטורניר הזה, אני אוהב את הרוגע שיש פה". פדרר יפגוש בסיבוב הבא את המנצח בין טומי האס הגרמני למרסל גראנויירס הספרדי.

גם דויד פרר עלה לשמינית הגמר אחרי שניצח את ריאן האריסון האמריקאי 6:7, 6:3, 4:6. הספרדי ממתין בסיבוב הבא למנצח בין ג'יימס בלייק האמריקאי לדמיטרי טורסונוב הרוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully