וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח זליכה: החלטה ראשונה בדרך ליישום

הצוות ליישום המלצות הדו"ח סיכם עקרונית על קידום ההמלצה להפרדת מוסדות השיפוט מההתאחדות

הצוות ליישום המלצות דו"ח הועדה הציבורית לבדיקת המבנה הניהולי של ענף הכדורגל בישראל (דו"ח זליכה) התכנס היום (שלישי) לישיבתו השבועית. בישיבה השתתפו מנכ"לית משרד הספורט, אורלי פרומן, כמו גם ד"ר אורי שפר, ראש מינהל הספורט, מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט, איציק לארי, היועמ"ש של משרד הספורט ועו"ד הדס פרבר. כמו כן השתתפו בדיון נציגי ההתאחדות לכדורגל: המנכ"ל בפועל, רותם קמר, והיועמ"ש עו"ד משה אביבי. כזכור, שרת הספורט, לימור לבנת, הודיעה עם פרסום המלצות דו"ח הועדה על הקמת צוות ליישום המסקנות בראשות מנכ"לית משרדה, אורלי פרומן, ונציגי הגורמים הרלבנטיים, שיתכנס מדי שבוע בכדי לקדם את יישומן של המלצות הדו"ח.

אורלי פרומן מנכ"לית משרד הספורט. קובי אליהו
מסקנות ראשוניות. פרומן/קובי אליהו

על פי בקשתה של מנכ"לית משרד הספורט, עדכנו נציגי ההתאחדות בדבר התקדמות הקמתה של מינהלת ליגת העל. מנכ"ל ההתאחדות בפועל מסר כי הליך הקמת המינהלת אושר באופן רשמי בישיבות המזכירות וההנהלה שהתקיימו בשבוע שעבר ובכוונת ההתאחדות להעלות זאת לאישורה של האסיפה הכללית בישיבתה הבאה המתוכננת להיערך לקראת סוף השנה. נציגי ההתאחדות הדגישו כי בפועל המינהלת עובדת באופן שוטף וניתן לה חופש פעולה מלא הן בפעילות השיווקית והן בניהול השוטף של הליגה עם פתיחתה הרשמית.

הצוות קיים דיון על ההמלצה בדו"ח זליכה, המתייחסת להפרדת מוסדות התביעה והשיפוט מההתאחדות לכדורגל נרשמה הסכמה עקרונית בין הגורמים לקדם את הנושא ולבחון את היתכנותו. נציגי משרד הספורט הדגישו את החשיבות בהפרדה התקציבית של מוסדות השיפוט מהתאחדות במוסדות השיפוט, כך שהם לא ייתמכו ישירות על ידי ההתאחדות. קמר הדגיש, כי ההתאחדות תומכת עקרונית במהלך ואף נשיא בית הדין העליון, השופט בדימוס, אורי גורן, הביע נכונות למהלך וכעת הנושא בבדיקה.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully