וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה-ישראל: מליקסון כשיר, עטר וריקן בחוץ

13.8.2013 / 22:17

הנבחרת מתכוננת למשחק ההכנה (21:00, 5+), גוטמן "מרוצה מהגישה", רפאלוב בהיכון. רוסיה וקאפלו מוכנים לצפון אירלנד

AP

בנבחרת ישראלים ממשיכים בהכנות האחרונות שלהם לקראת משחק האימון באוקראינה מחר (רביעי, 21:00, חמש פלוס) מול הנבחרת המקומית. הערב נודע כי שחקן הנבחרת, אבי ריקן, לא יהיה כשיר ולא יעמוד לרשותו של המאמן, אלי גוטמן להתמודדות, כך עולה מבדיקה נוספת שערך המגן לפני האימון המסכם. החלוץ אלירן עטר, נלקח היום אחר הצהריים לטיפול שיניים בשל הכאבים העזים מהם הוא סובל בימים האחרונים וגם הוא ייעדר מהסגל.

מאור מליקסון נטש את האימון בשל כאבים בצידי הברך, וטופל על ידי הצוות הרפואי. אך יהיה כשיר להתמודדות, ויפתח בהרכב.

לפי אימון הערב שקיים גוטמן, עולה כי המאמן יפתח עם שלושה שחקני התקפה: עדן בן בסט ומאור מליקסון בכנפיים, ואילו איתי שכטר יפתח בחוד. בקישור ישחקו שרן ייני וביברס נאתכו, כשלצדם כנראה יפתח בירם כיאל, שתורגל בהפוגות עם מהראן ראדי. טל בן חיים ואיתן טיבי ימוקמו במרכז ההגנה. גוטמן יפתח במערך של 4:3:3 כפי שהבטיח טרם הטיסה. באסיפות הדגיש המאמן את חשיבות השמירה על המערך ועל הסדר במרכז השדה והצביע על נקודות התורפה של נבחרת אוקראינה - בעיקר מהירות ופיזיות של שחקני החלק הקדמי של היריבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא בכושר ל-90 דקות, אבל מביא ערך מוסף. בניון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדובר במשחק הכנה אחרון עבורנו, לפני המשחקים נגד אזרבייג'ן ורוסיה, בתחילת החודש הבא", אמר הערב אלי גוטמן במסיבת העיתונאים. "אוקראינה נבחרת חזקה מאוד ועבורנו זה חשוב שתהיה לנו הכנה חזקה. אני מרוצה מאוד מהגישה של השחקנים ומאיך שאני מקבל אותם בנבחרת, אני מרוצה מחדר ההלבשה שלנו, מרוצה מהביחד שלנו וזה נותן לי הרבה תקוות לעתיד לבוא. יש שחקנים רבים שכבר משחקים בליגות השונות באירופה וגם השחקנים של מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומכבי חיפה שיחקו כבר העונה".

גוטמן המשיך ואמר: "אנחנו מקיימים הכנה למשחק נגד אזרבייז'ן, אבל עם מבט גם לרוסיה. אנחנו לא מקלים ראש במשחק נגד אזרבייג'ן. ההכנה שלנו היא מאוד רצינית וזה משהו שכולנו מחוייבים אליו. אי אפשר לצאת ולייצג את הנבחרת בלי מלוא הרצינות". כשנשאל האם הוא אופטימי לגבי ההמשך אמר גוטמן: "אני אופטימי. בגילי אני אומר רק את מה שאני מאמין בו. אני אישית מאמין ואת האמונה הזו אני שולח לשחקנים שלי".

גוטמן נשאל על ההחלטה לזמן לסגל את הקפטן, יוסי בניון, למרות שבינתיים אינו חתום באף קבוצה. "ההחלטה שקיבלתי היא שיוסי יהיה בסגל הנבחרת", אמר המאמן. "רק מי שנמצא בתוך חדר ההלבשה מבין שקיבלתי את ההחלטה הנכונה. על המגרש יוסי כמובן שיכול לתרום – הוא אומנם לא בכושר עכשיו לשחק 90 דקות אבל הוא ערך מוסף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעריך את העובדה שהוזמן. בניון/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוסי בניון אמר הערב: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו. אנחנו מעדיפים לשחק משחק נגד יריבה קשה וחזקה כמו אוקראינה – כדי שתהיה לנו את ההכנה הכי טובה למשחקים נגד אזרבייג'ן ורוסיה. אנחנו צריכים הכנה מקסימלית והמשק מחר בהחלט יהווה זאת. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד נגד יריבה עיקשת שניצחה 0:4 את מונטנגרו כך שאנחנו בהחלט נעבוד קשה מחר. נקווה לסיים את המשחק הזה עם ניצחון והכנה טובה עבורנו".

הקפטן התייחס לעתידו המקצועי ולכך שטרם סגר בקבוצה לעונה הקרובה ואמר: "אני תמיד גאה להגיע לנבחרת. זו זכות גדולה להיות עם הנבחרת ולייצג את המדינה. אני מעריך את העובדה שאלי זימן אותי לסגל הנבחרת למרות שאין לי עדיין קבוצה. אני מאמין שאסגור בימים הקרובים. יש אוירה כל כך טובה בנבחרת ואני נהנה מכל רגע. אנחנו באים לעשות את המקסימום – אני מקווה לקבל את הדקות שלי ולעזור להצלחת הנבחרת".

אלירן עטר שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
ייאלץ להחמיץ את ההתמודדות. עטר/מגד גוזני

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, איתן טיבי, רמי גרשון, שרן ייני, ביברס נאתכו, בירם כיאל, מאור מליקסון, עדן בן בסט, איתי שכטר.

לפני אוקראינה: שחקני הנבחרת ביקרו בבאבי יאר

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

פאביו קאפלו מאמן נבחרת רוסיה. ברני ארדוב
מסמן את המשחק כקריטי. קאפלו/ברני ארדוב

21:45, ספורט 5+: צפון אירלנד - רוסיה

נבחרת רוסיה תעלה מחר (רביעי, 21:45, ישיר בספורט 5+ ו-HD) לכר הדשא בווינדזור פארק שבצפון אירלנד שעומדת לנגד עיניה מטרה אחת ברורה: לעלות למקום הראשון בבית ו' של מוקדמות הגביע העולמי, ולהבטיח הלכה למעשה את השתתפותה בחגיגה בברזיל ב-2014. החבורה של פאביו קאפלו עדיין בלתי מנוצחת, ורוצה לחלוף על פני פורטוגל שכבר שיחקה שני משחקים יותר ממנה. מנגד, המארחים ינסו להדהים ולהסב קצת נחת למאמן מייקל א'וניל, שמונה לתפקיד בפברואר 2012 וטרם טעם טעמו של ניצחון. זה בוודאי לא יהיה קל. צפון אירלנד תחסר ככל הנראה את בלם מנצ'סטר יונייטד ג'וני אוונס, ותיאלץ להסתדר גם ללא קייל לפרטי, כריס ברנט, דייויד הילי, פדי מק'קורט וכריס ביירד.

"הרגע המכריע הגיע", הצהיר פביו קאפלו. "אני חושב שהשחקנים מבינים את גודל המשמעות של המשחק, שעשוי לקבוע הרבה מאוד במיקומים הסופיים. צפון אירלנד נבחרת חזקה שמשתמשת בטקטיקה הגנתית עם הרבה שחקנים. הם יכולים להיות מסוכנים גם במתפרצות, וחשוב שלא נאבד ריכוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully