וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני אוקראינה: שחקני הנבחרת ביקרו בבאבי יאר

13.8.2013 / 13:49

השחקנים שמתכוננים למשחק מול המקומיים ביקרו ביער בו נרצחו יהודים רבים בשואה. פרדי דוד הצטרף למערך הסקאוטינג

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות שלה לקראת משחק הידידות מול אוקראינה ביום רביעי והיום (שלישי) היא קיימה ביקור באתר באבי יאר בו נרצחו מעל למאה אלף יהודים בזמן השואה. השחקנים והצוות התקבלו על ידי אנשי השגרירות בקייב. תחילה נערך סיור קצר בתוך היער שלמרגלותיו הגיא המצמרר בו נרצחו יהודים רבים. הסיור לווה בדברי הסבר של הגברת גיתה לידר והרב הראשי לקייב, יונתן מושקוביץ?. לאחר הסיור התקיים טקס זיכרון בהשתתפות ילדי תנועת הצופים וילדי תנועת נתיב אוקראינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקור מרגש. שחקני הנבחרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו?ר המשלחת, אבי קאופמן אמר על הביקור: ?מרגש ומצמרר להיות כאן היום. זה מחבר אותי לסיפורים של ההורים שלנו ודווקא היום להיות כאן עם הנבחרת הלאומית של ישראל - מחדד את הסיטואציה לזכור ולעולם לא לשכוח. אני מודה בשם ההתאחדות לכדורגל לשגרירות ישראל בקייב ולקבוצת נתיב וצופית על שארגנו עבורנו את הטקס המרגש והחשוב?.

ובינתיים הנבחרת מסתכלת קדימה לעבר המשחקים שלה במוקדמות המונדיאל ומינתה את פרדי דוד, אקס הפועל תל אביב כסקאוט של אלי גוטמן. דוד יעקוב בתקופה הקרובה אחרי היריבות של נבחרת ישראל וכבר היום הוא ימריא לצפות במשחק בין צפון אירלנד לרוסיה במסגרת הבית הישראלי במוקדמות המונדיאל בברזיל. דוד מצטרף למערכת הסקאוטינג של הנבחרת עד תום הקמפיין ובחודש הבא הוא צפוי לצאת לרוסיה על מנת לראות את המשחק של הנבחרת נגד לוקסמבורג, שיתקיים ארבעה ימים לפני שישראל תתארח אף היא ברוסיה.

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קיבל ג'וב חדש. פרדי דוד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully