וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: טוני יאנגר חתם לעונה אחת

12.8.2013 / 22:09

המתאזרח הותיק (33, 2.00) עובר מאילת לקבוצה של דרוקר. שחקן נבחרת הנוער חואקין שוכמן חתם לארבע עונות

הפועל גלבוע/גליל הודיעה הערב (שני) על שורה של החתמות שמעצבות את הסגל של שרון דרוקר. ההחתמה הראשונה היא של המתאזרח טוני יאנגר, שניהל מגעים מתקדמים בשבועיים האחרונים וחתם על חוזה לעונה אחת. בנוסף החתימה הקבוצה לשלוש שנים את הפורוורד המוכשר הצעיר בר ראובן (21, 2.07), שישחק בעונה הקרובה באליצור קרית אתא, והחתימה את שחקן נבחרת הנוער חואקין שוכמן, בוגר מחלקת הנוער של המועדון לארבע עונות.

"אנו שמחים על ההחתמות החדשות", אמר היו"ר ירון אוחיון בהודעה לעיתונות, "יאנגר הוא שחקן בעל רזומה עשיר שיכול לתרום רבות. לגבי חואקין שוכמן אנו שמחים שלראשונה שחקן מחלקת הנוער במועדון מגיע אל הקבוצה הבוגרת. לצעד זה יש חשיבות עצומה ואנו צופים לו כאן עתיד ורוד".

שחקן הפועל אילת, טוני יאנגר. אדריאן הרבשטיין
מהדרום לצפון. טוני יאנגר/אדריאן הרבשטיין

יאנגר (33, 2.00) הוא בוגר מכללת ספרינג היל מליגת ה-NAIA משנת 2002. את הקריירה בישראל הוא החל במכבי קרית ביאליק באותה השנה, אך את הפריצה עשה רק בעונת 2004/5 כשעבר במהלך העונה מקרית אתא למכבי ראשון לציון מליגת העל. יאנגר חזר לשנתיים נוספות בקרית אתא בלאומית, ובעונת 2007/8 עבר לברק נתניה ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל.

בעונת 2008/9 יצא לליגה ההונגרית ושיחק בהצלחה בשורות סוגרת הטבלה, ואחרי עונה אחת חזר לברק נתניה בליגת העל. את עונת 2010/11 פתח בצורה חיובית במדי הקבוצה מעיר היהלומים אך במהלך העונה נכשל בבדיקת סמים והושעה עד לסיום העונה. יאנגר חזר לקרית אתא בעונה שלאחר מכן כשהוא רושם מספרים נהדרים, ובתחילת העונה שעברה קיבל אזרחות ישראלית, חתם בהפועל אילת, ורשם 4.6 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עד כה חתמו בגלבוע/גליל הזרים ג'ראלד רובינסון וריק ג'קסון, והמתאזרח סטו דגלאס שמצטרפים לעמית שמחון ונמרוד טישמן שממשיכים עונה נוספת. בקבוצה הודיעו לגארד יועד בית יוסף שהוא רשאי למצוא קבוצה אחרת לקראת העונה הבאה, והוא צפוי לעזוב את גן נר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully