וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: סוכמה השאלתו של בן בנימין

13.8.2013 / 13:30

קשר מכבי נתניה האריך את חוזהו בעונה אחת וצפוי לעבור בהשאלה לעולה החדשה. החלוץ הניגרי נוואקמה צפוי לחתום

הפועל רעננה מתחילה לגבש את הסגל שאיתו היא תרוץ בעונה הקרובה והיא צפויה להתחזק בימים הקרובים בקשר מכבי נתניה בן בנימין שהבוקר (שלישי) נפגש עם ראשי הקבוצה והאריך את חוזהו בעונה אחת. במקביל נתניה סיכמה עם רעננה על השאלתו של השחקן לשורות העולה החדשה, כשמהלך כפוף בסיכום תנאיו של בנימין בקבוצה. אתמול (שני) קיימה הקבוצה של מנחם קורצקי משחק הכנה בכפר גלים נגד מכבי חיפה וסיימה ב-0:0 שבו רעננה הציגה יכולת טובה ואף הגיעה למספר הזדמנויות.

"היה משחק לא קל", הודה קורצקי. "למרות ששיחקנו נגד המחליפים של חיפה, מבחינתנו זה היה משחק אימון לכל דבר. אנחנו ממשיכים לבדוק כל מיני דברים ועושים את ההתאמות".

שחקן מכבי חיפה, יניב קטן, מול שחקן מכבי נתניה, בן בנימין. ברני ארדוב
ישתפשף בקבוצה של מנחם קורצקי. בן בנימין/ברני ארדוב

מי שהחל להתאמן בקבוצה ועשוי לסגור בשורותיה בקרוב הוא אנתוני נוואקמה, חלוץ ניגרי שסיכם את תנאיו ובימים הקרובים יקבל קורצקי החלטה לגביו. "הוא עוד חלוד ועדיין לא בכושר, אני מכיר אותו ונצטרך להחליט בקרוב אם הוא יחתום", הוסיף קורצקי.

נוואקמה הגיע לרעננה מקלוז' אחרי שגם אנורתוזיס פמגוסטה נאבקה על שירותיו. על יכולתו של אאודי סילבה דה סוזה שחתם לעונה אחת, אמר קורצקי: "רואים עליו שהוא שחקן עם ניסיון. הוא מבין את המשחק ואין לי ספק שהוא ישדרג אותנו".

ברעננה ממשיכים לחפש מגן שמאלי, אחרי שאורי שטרית שהתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים עזב בסופו של דבר לעירוני רמת השרון. בקבוצה יבחנו מגנים שמאליים זרים וינסו לחזק את העמדה הזו. ביום חמישי תקיים רעננה משחק אימון בבית נגד מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully