וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 0:0 חלש בין מכבי חיפה להפועל רעננה

12.8.2013 / 19:18

הירוקים עלו בהרכב חסר ולא הרשימו, בנאדו: "הרווחנו עוד 3-4 שחקנים בסגל". הגומלין מול אסטרה הועבר לפיאטרה ניאמץ

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן לקראת המשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית מול אסטרה הרומנית. הירוקים ערכו הערב (שני) ניסוי כלים לקראת המשחק שייערך ביום חמישי הבא, אך לא הרשימה יתר על המידה וסיימה ב-0:0 דלוח מול העולה החדשה לליגת העל, הפועל רעננה.

אריק בנאדו העניק מנוחה למספר שחקנים (יניב קטן, גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, בויאן שראנוב, אייל משומר ואדין צוצאליץ') ועלה בהרכב משני, אך הבשורה הייתה חזרתו להרכב של אייל גולסה, שלא נכלל בסגל למשחק מול ונטספילס הלטבית בנסיבות מסתוריות. גם עידן ורד ודינו אנדלובו שמתאוששים מפציעות לקחו חלק במשחק, שלא התעלה לרמה גבוהה. חיפה הגיעה למספר מצבי הבקעה, ודינו אנדלובו החלוד ניסה את מזלו שוב ושוב בקרבת השער ללא הצלחה. דווקא הפועל רעננה הייתה זו שהתקרבה לכיבוש שער, כשבדקה ה-23 אסי בלדוט הותיק שיגר כדור חופשי מצוין שפגע במשקוף ויצא החוצה.

אריק בנאדו אמר לאחר המשחק: ?משחק בעל חשיבות מכיוון שנתנו בו דקות ראשונות לשחקנים שחוזרים מפציעה. הייתי מרוצה מידין, ורד ודינו ששבו מפציעות ונראו טוב. הרווחנו עוד שלושה-ארבעה שחקנים טובים בסגל?.

בינתיים, משחק הגומלין של מכבי חיפה בפלייאוף הליגה הרומנית מול אסטרה ג'ורג'יו, הועבר מהבירה בוקרשט לאצטדיון של פיאטרה ניאמץ. הסיבה: שזרוע של הדשא באצטדיון הלאומי בבוקרשט, בו שיחקה אסטרה בשלבים הקודמים. האצטדיון מכיל 18,000 מקומות, כאשר כ-6,000 אוהדים צפויים להגיע. חשוב לציין כי אין לא מדובר באצטדיון הביתי של אסטרה, המשחקת בליגה במגרש קטן בן 7,000 מקומות שלא נרשם באופ"א.

שחקן מכבי חיפה, עידן ורד. אדריאן הרבשטיין
חזר מפציעה. עידן ורד/אדריאן הרבשטיין

עלות עמאשה, כהן ואזולאי: 120 אלף שקל נטו בחודש

ויאם עמאשה, איציק כהן ושלומי אזולאי כבר שוחררו ממכבי חיפה, אבל העובדה שלא מצאו קבוצה שתקלוט אותם עולה למכבי חיפה כ-120 אלף שקל נטו בחודש, שמשקפים שכר של כמיליון וחצי שקל נטו לעונה, כך עולה מתוך נתוני החוזה של השלושה שהופקדו בעונה החולפת בבקרת התקציבים.

הנתונים לא כוללים כמובן את עלויות המעסיק, נתוני אחזקת רכב ועלויות נוספות הכרוכות בטיפול בהם. במועדון מעריכים כי לפחות שניים מהשחקנים ישוחררו בסופו של דבר, אך לא בכל תנאי. ויאם עמאשה עדיין דורש שחיפה תפחית משמעותית או תשחררו בחינם, וזאת בניגוד לדעה של נשיא המועדון יעקב שחר, שדורש חצי מיליון יורו. "בסך הכל אנחנו דורשים חצי מהכסף שהשקענו ברכישת השחקן. בוודאי שבמהלך התקופה הזאת הוצאנו סכומים נוספים, שאף אחד לא מכליל בעלות העסקה", אמרו אתמול במועדון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא ישוחרר בכל תנאי. ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

איציק כהן ממשיך להתאמן עם עמאשה וחן עזריאל, שחיפה נאלצת לשלם גם את החוזה שלו, אם כי במקרה של החלוץ נראה שהוא יעבור בקרוב מאוד לבית"ר ירושלים. אזולאי פצוע וזוכה לטיפולים, כשבית"ר ירושלים עדיין מעוניינת בו. איציק כהן מתאמן וההצעה מסכנין כבר אינה רלוונטית עבורו. אם הבלם לא ימצא קבוצה בקרוב, הוא עשוי להמשיך ולשבת ביציע. סארי פלאח עשוי לעזוב להפועל באר שבע או להפועל חיפה, משום שהוא לא מוכן לשמש ככינור רביעי במקרה שבו אנדריי פיליאבסקי יישאר בקבוצה. שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא סינטאיהו סלליך, שגם הוא מחזיק בהצעה מבית"ר ירושלים ומתכוון לשוחח עם אריק בנאדו בקרוב.

אייל גולסה אמור להיפגש בקרוב עם ראשי מכבי חיפה, שיציעו לו חוזה לשלוש שנים. אם גולסה יסרב להצעה, חיפה תעדיף לבנות על שחקנים אחרים. שכרו של גולסה, שכזכור עדיין לא סירב לכל הצעה מהירוקים, נע סביב 180 אלף דולר בעונה.

עדכון ראשון: 10:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully