וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: ברט בראון מונה למאמן פילדפיה

בראון, ששימש בשנים האחרונות כעוזר בסן אנטוניו, חתם לארבע עונות. יהיה השישי שיפתח את העונה ללא נסיון כמאמן ראשי

סבב המינויים ב-NBA נמשך, ומתברר כי המגמה בליגה הטובה בעולם נמשכת: מאמנים ותיקים מהגווארדיה הישנה - אאוט, מאמנים חדשים וחסרי נסיון - אין. אחרי בוסטון, אטלנטה, ברוקלין, דנבר וממפיס שמינו מאמנים שמעולם לא שימשו כמאמנים ראשיים בליגה, כעת גם פילדלפיה הפכה לחלק מהטרנד, כשמינתה היום (שני) רשמית את ברט בראון למאמן בארבע העונות הקרובות.

מאמן נבחרת אוסטרליה, ברט בראון. רויטרס
עכשיו הוא מאמן ראשי. בראון/רויטרס

בראון בן ה-52 נחשב למי שצבר קילומטראז' ארוך בליגה בתפקידים שונים, אך מעולם לא שימש כמאמן ראשי של קבוצה כלשהי. את צעדיו הראשונים כמאמן עשה בליגה האוסטרלית, שם אימן במשך תשע עונות וצבר 149 ניצחונות. בשנים האחרונות שימש כמאמן נבחרת אוסטרליה, ונחל עימה הצלחה במשחקים האולימפיים בלונדון 2012, אז הגיעו עד רבע הגמר.

בשבע השנים האחרונות שימש כעוזרו של מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ', לאחר שהצטרף לצוות המקצועי של הספרס כבר ב-2001. לאחרונה בקיץ האחרון היה אמור להתמנות לעוזר בכיר בצוות של פופוביץ' בעקבות עזיבתו של מייק בודנהולצר (שחתם באטלנטה), אך ההצעה מפילדלפיה טרפה את הקלפים.

פילדפיה החלה את העונה שעברה בקול תרועה רמה, עם החתמתו של אנדרו ביינום שהגיע מהלייקרס, אך נחלה אכזבה כשהסנטר נפצע ולא שיחק במשך כל העונה. העונה הסתיימה ללא העפלה לפלייאוף, לאחרונה העבירה בטרייד את הגארד המוכשר ג'רו הולידיי, וקיבלה את מהפליקנס את נרלנס נואל שנבחר בדראפט האחרון בבחירה השישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully