וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: אורי שטרית חתם לעונה אחת

12.8.2013 / 13:25

מגן מכבי נתניה, שכבר סיכם ברעננה, הושאל לקבוצה של רפי כהן ויחליף בסגל את נוסבאום. בקבוצה ויתרו על חסן אבו זייד

מגנה של מכבי נתניה, אורי שטרית, הושאל היום (שני) לשורות עירוני רמת השרון וימשיך עונה נוספת בליגת העל. מוקדם יותר הקיץ סיכם המגן את תנאיו בשורות העולה החדשה הפועל רעננה ואף יצא עם הקבוצה למחנה האימונים, אך ברגע האחרון התפוצצו המגעים והוא עזב את הקבוצה. שטרית מגיע לרמת השרון שחיפשה מזה זמן רב מגן שמאלי שיחליף את עמיר נוסבאום שעזב בתחילת הקיץ להפועל חיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחנה נוספת בקריירה. שטרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

שטרית, 27, גדל במכבי תל אביב ועזב אותה בתום עונת 2009/10. מאז בילה עונות השאלה בעירוני קרית שמונה, בני סכנין ומכבי נתניה, איתה ירד אשתקד ללאומית. שטרית שיחק בעונה שעברה 22 משחקי ליגה במדים הצהובים. הוא מצטרף לשורה של שחקני רכש שהצטרפו בקיץ לרמת השרון: אבי סטרול, דלה ימפולסקי, יוסי שבחון, מיכאל זנדברג, איתמר ניצן, קני סייף ושלומי מראד והזרים: אמיר האדז'יץ', ידרנקו בוגיצ'ביץ', אסרט מגרסה, אלכסנדר דג'וקוביץ' וטיאגו.

במקביל החליטו בקבוצה לא להמשיך את ההתעניינות בקשרה של מכבי תל אביב חסן אבו זייד. מחר תקיים הקבוצה משחק אימון סגור לקהל נגד מכבי תל אביב בקרית שלום. ביום שישי תפגוש את בית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית. רמת השרון תפתח את העונה בעוד שבוע וחצי במשחק בית נגד הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully