וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: אלכסנדר דג'וקוביץ' סיכם ל-3 שנים

28.7.2013 / 13:05

הסרבי בן ה-21, שגדל בפרטיזן בלגרד ונבחן במחנה האימונים, יצטרף לקבוצה ממורשה. יהיה הזר החמישי של רמת השרון

עירוני רמת השרון הודיעה היום (ראשון) שאלכסנדר דג'וקוביץ', סרבי בן 21 שנבחן במחנה האימונים של הקבוצה בסרביה, סיכם את תנאיו במועדון לשלוש השנים הבאות. דג'וקוביץ' משחק במספר תפקידים וביניהם כשחקן כנף או מתחת לחלוץ.

בכך השלימה הקבוצה את מכסת הזרים אחרי שצירפה את אמיר האדז'יץ' וידרנקו בוגיצ'ביץ' מבוסניה, אסרט מגרסה, קשר נבחרת אתיופיה, ואת הקשר הברזילאי טיאגו (26), ששיחק אשתקד ב-ושאש ההונגרית. הקבוצה של רפי כהן צירפה גם את איתמר ניצן, שלומי מראד, מיכאל זנדברג, יוסי שבחון, דלה ימפולסקי ואבי סטרול. הקבוצה מחפשת גם מגן שמאלי ותחדש בקרוב את המגעים עם אלירן דנין.

דג'וקוביץ', 21, גדל במחלקת הנוער של פרטיזן בלגרד ורשם הופעה אחת בקבוצה הבוגרת. בהמשך הופיע במדי קבוצת הבת טלאופטיק ובעונה שעברה כבש שלושה שערים במדי בז'אנייה מהליגה הסרבית השנייה. בנוסף, לשחקן מספר הופעות בנבחרת הנוער של סרביה.

רפי כהן מאמן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
הקבוצה שלו ממשיכה להתחזק. רפי כהן/קובי אליהו

מעבר לכך, במועדון מרוצים מאוד מהמחנה עד עתה. האווירה בין השחקנים מצויינת והחיבור החברתי מוגדר כ"יוצא מן הכלל". ברמת השרון מרוצים היות ומדובר בקבוצה חדשה כמעט לגמרי אליה צורפו עד עתה עשרה שחקני רכש ו 2-3 נוספים יצטרפו בהמשך. נמשכים המגעים עם אלירן דנין אך עדיין קיימים פערים בין הצדדים.

הקבוצה של רפי כהן התחמשה בצורה רצינית במהלך הקיץ וציפרה במהלך הקיץ תשעה שחקנים. בימים האחרונים צירפה את אבי סטרול ממכבי תל אביב ודלה ימפולסקי ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully