וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גצה לאוהדי דורטמונד: "מבין את הכעס שלכם"

מריו גצה על המעבר לבאיירן מינכן: "תסתכלו על זה מהצד שלי". עוד בבאיירן: ברנו יקבל חנינה מהכלא ויאמן את קבוצת המילואים

מריו גצה שחקן באיירן מינכן עם מכונית האאודי החדשה. Lennart Preiss, GettyImages
תבינו אותו. גצה/GettyImages, Lennart Preiss

מריו גצה עורר סערה בגרמניה בחודשים האחרונים, עם המעבר המתוקשר שלו מבורוסיה דורטמונד ליריבתה הגדולה באיירן מינכן תמורת 37 מיליון יורו. גצה עבר לפני המפגש של שתי הקבוצות בגמר ליגת האלופות, וגרר כל כך הרבה זעם, עד שדורטמונד החליטה לבטל את טקס הפרידה ממנו, שאמור היה להתקיים לפני משחק הסופרקאפ מול באיירן, לאור חשש מתגובת הקהל.

כעת גצה מבקש מאוהדי דורטמונד להבין את הצד שלו. "אני בהחלט יכול להבין את התסכול שלהם", אמר גצה, "שיחקתי במדי דורטמונד תקופה, ואז עברתי לבאיירן. אפשר להבין את זה.

"אבל צריך גם להסתכל על הדברים מהצד שלי. אני רוצה להמשיך את ההתפתחות שלי כשחקן. אנשים צריכים להסתכל על זה גם מהזווית שלי. זה היה שילוב של דברים שהובילו אותי לעזוב את באיירן. היו לי הרבה סיבות. המאמן, המועדון, רציתי לנסות משהו חדש". גצה ערך הופעת בכורה באיירן בשבת מול גיורי, וכבש צמד ב-30 דקות.

בינתיים בבאיירן מינכן: בלם הקבוצה לשעבר ברנו, הכלוא בכלא בגרמניה, חוזר למועדון ויאמן את קבוצת המילואים, באיירן מינכן B. בשנה שעברה הברזילאי נכלא לשלוש שנים ו-9 חודשים לאחר שהורשע בהצתה מכוונת של הווילה שלו. עם זאת, הוא קיבל תנאי חנינה מוקדמים, בניסיון לשקמו. ייתכן שאף ינסה לשחק במדי הקבוצה, כשנטען שהוא שמר על כושר בכלא. עם זאת, הוא צפוי לחזור בכל ערב למתקן הכליאה ולישון שם.

ברנו שחקן באיירן מינכן לפני גוראן פאנדב שחקן אינטר. AP
שיקום. ברנו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully